DIGI Romania are multi dintre clientii romani vizati de o veste foarte importanta pe care nu a promovat-o in vreun fel, dar care trebuie sa fie stiut de catre cei care sunt afectati de schimbari. Mai exact, DIGI Romania a actualizat iar pe 3 martie, ieri, hartile cu acoperirea 2G, 3G, 4G, 5G pe care grupul de telecomunicatii o are in Romania in momentul de fata, la doar mai putin de 2 saptamani, daca nu ma insel, in raport cu actualizarea anterioara pentru ele.
DIGI Romania a inceput 2020 cu o strategie extrem de interesanta de a isi actualizat tot mai des hartile cu acoperirea pe care o are disponibila in tara noastra, operatorul fiind preocupat sa ofere cat mai multe informatii. Daca pana in 2020 cei de la DIGI Romania actualizau segmentat hartile cu acoperirea in diverse perioade ale anului, in general o data la cateva luni, actum le actualizeaza pe toate odata, si mult mai des, cam cel putin o data la doua saptamani.
DIGI Romania: Clientii Romani Vizati de o Veste foarte BUNA
DIGI Romania a inceput sa investeasca foarte mult intr-o reea 2G, care este extinsa cu fiecare actualizare a hartilor, zone mari din tara fiind acoperite din toamna anului trecut si pana acum. Cei de la DIGI Romania se grabesc destul de mult sa aduca acoperirea cator mai multe zone cu reteaua 2G, iar cea 5G este deasemenea extinsa in interiorul oraselor, grupul avand cea mai extinsa retea 5G din Romania in momentul de fata, si expansiunea continua in 2020.
DIGI Romania vrea, in aparenta, sa le arate si clientilor progresele pe care le face in mod constant, si actualizarea hartilor atat de des este o idee buna, mai ales ca oamenii se porteaza in numar foarte mare in retea. Avand in vedere ca DIGI Romania are zone destule cu probleme de semnal, actualizarea regulata a hartilor, care sa si evidentize progresele, este o idee foarte buna, daca ar fi si aratate schimbarile facute pentru acoperire, atat in bine, cat si in rau.
DIGI Romania va continua cel mai probabil cu aceasta strategie de actualizare constanta a informatiilor privind acoperirea pe care o ofera pentru clienti, operatorul fiind foarte aproape de competitorii mai mari.