Telekom a publicat o serie de anunturi importante pentru toti clientii sai din Romania, si vorbim despre o aliniere a mesajelor operatorului la ceea ce am vazut si de la alte companii din Romania. Mai exact, cei de la Telekom vin cu o serie de anunturi menite sa-i ajute pe clientii din Romania sa ramana in siguranta in timp ce stau in casa pentru a preveni raspandirea cu Coroanvirus, si sa isi plateasca facturile, sau sa isi rezolve problemele online.
Telekom le spune clientilor ca-si pot plati foarte rapid abonamentele direct din aplicatia MyAccount, sau din contul lor de pe website, totul fara a merge undeva unde sa faca asta fizic. In cazul cartelelor Telekom vorbim despre posibilitatea de af ace reincarcarea foarte simplu tot din contul pe care clientii il au in website-ul companiei, sau pe care trebuie sa-l faca, foarte rapid de altfel, pentru a putea interactiona online si a face platile la nevoie.
Telekom: Anunturile IMPORTANTE pentru Toti Clientii Romani
Telekom le spune deasemenea clientilor cu afaceri ca au disponibil in mod gratuit pachetul “Continuitatea afacerii” care le ofera posibilitatea de a beneficia de conectivitate mobila voce si 4G oriunde se afla. Inclusiv licente Norton Security sunt oferite de catre cei de la Telekom pentru afacerile care aleg sa cumpere acest pachet, deci ele ar trebui sa le permita angajatilor sa isi poata desfasura activitatea chiar si de acasa, in perioada de prevenire a raspandirii Coronavirus.
Evită deplasările, tehnologia te ajută să ai grijă de tine și de cei dragi! Rămâi conectat, oriune te-ai…
Publicată de Telekom Romania pe Duminică, 15 martie 2020
Telekom are deasemenea si un pachet special gratuit pentru unitatile de invatamant, el avand denumirea Smart Education si aduce internet nelimitat gratuit impreuna cu licente pentru platforma Adservio. Telekom are deasemenea in pagina de asistenta de pe website-ul sau informatii dedicate cu privire la activitatea sa in perioada de prevenire a raspandirii Coronavirus, deci toata lumea poate afla de acolo tot ceea ce trebuie sa stie.
Telekom incearca sa ii ajute pe clientii sai din Romania sa evite cat mai mult deplasarile pentru a plati facturi, sau a interactiona cu angajatii sai, Romania trebuind sa treaca printr-o digitalizare fortata in aceasta perioada.