Facebook Messenger are incepand de astazi lansata o surpriza pentru toata lumea, compania Facebook luand decizia de a oferi posibilitatea de a trimite avatare catre alte persoane din platforma, dar si din reteaua de socializare, ele fiind trimise ca stickere in platforma de mesagerie.
Facebook Messenger ne permite practic sa cream o reprezentare virtuala a fetei si personalitatii noastre, adica un avatar, acestea putand fi animate si partajate in reteaua de socializare in mod standard, iar in platforma de mesagerie ca stickere.
Facebook Messenger, la fel ca aplicatia Facebook, va avea o interfata speciala prin care vor putea fi facute aceste avatare speciale, ea urmand a facilita personalizarea in funcie de felul in care dorim noi ca ele sa arate, astfel incat sa semene cat se poate de bine cu noi.
Facebook va permite crearea acestor avatare din sectiunea de comentarii pentru postari, iar in Facebook Messenger probabil ca ele vor putea fi facute direct din interfata pentru a trimite emoticoane intr-o conversatie, adica la fel de simplu ca atunci cand le facem si de pe orice telefoane.
“Extindem Avatarul în Europa și suntem încântați să oferim oamenilor din aceste țări un nou mod de a se exprima și de a transmite mai mult identitatea lor. Avatarurile permit oamenilor să creeze o nouă persoană, permițându-le să partajeze pe Facebook și Messenger într-un mod mai plin de inimă. Fluxul de creație Avatar este disponibil în tava autocolantă în secțiunea de comentarii a unei postări de News News și în Messenger. La News Feed, puteți intra în orice postare, accesați compozitorul de comentarii, faceți clic pe butonul smiley face și apoi creați-vă propriul avatar personalizat. Pe Messenger, oamenii vor putea să-și împărtășească Avatarul ca pe un autocolant și să adauge o distracție personalizată conversațiilor lor cu prietenii și familia. Utilizarea avatarurilor în autocolante în Messenger îi va permite oamenilor să reacționeze rapid, fără a fi nevoie să se gândească la răspunsul perfect.- spune Alexandru Voica, director de comunicare EMEA la Facebook”