ING Bank a publicat astazi un mesaj foarte interesant care are in centrul romanii si felul in care acestia urmeaza sa isi continue viata in urma pandemiei de Coronavirus care inca ne afecteaza. Cei de la ING Bank publica un studiu facut in luna mai in Romania de catre Think Forward Initiative, ei intrebandu-i pe romani cum urmeaza sa se adapteze in viata afectata de noul virus care reprezinta un risc major pentru multa lume.
ING Bank prezinta in scurtul filmulet de mai jos cateva dintre ideile principale ale studiului, si ne confirma faptul ca romanii nu vor da complet uitarii vechile obiceiuri, dar se asteapta sa faca mari cheltuieli. Conform studiului publicat de catre ING Bank, 51.9% dintre romani cred ca vor cheltui mai multi bani pentru mancare si alimente in lumea care s-a schimbat din cauza pandemiei de Coronavirus, ceea ce oricum se intampla si in lunile anterioare.
ING Bank: Anuntul IMPRESIONANT in Legatura cu Toti Romanii
ING Bank ne spune deasemenea ca persoanele carora le place sa calatoreasca nu vor renunta la acest obicei, 69.9% dintre romani fiind dispusi sa renunte la calatoriile in strainatate pentru cele din tara. Interensat este ca in studiu dezvaluit de catre ING Bank se spune ca 45.9% dintre romani se asteapta sa le scada cheltuielile cu transportul, deci probabil vor levita spre serviciu, pentru ca visul mersului cu bicicleta ramane un vis.
Gândește-te la toate lucrurile pe care le-ai încercat cât ai stat în casă. Pe care dintre ele vrei să le păstrezi în…
Publicată de ING Romania pe Joi, 11 iunie 2020
ING Bank dezvaluie deasemenea ca 49.1% dintre romani se asteapta sa cheltuie mai multi bani pentru serviciile medicale in aceasta noua lume, lucru care este deasemenea de asteptat. Acest studiu dezvaluit de catre ING Bank ne arata ca romanii se asteapta, in principal, la cheltuieli mai mari din cauza schimbarilor pe care pandemia de Coronavirus le aduce pentru foarte multe domenii, insa si ca obiceiurile lor nu se vor schimba chiar atat de mult, in final.
ING Bank are si diverse sfaturi pentru clientii romani care in aceasta perioada nu prea stiu cum sa isi cheltuie in mod eficient banii, iar acest studiu ne arata ca e nevoie de multa educatie financiara.