UBER face o schimbare foarte mare, platforma de ridesharing luand pe toata lumea prin surprindere cu decizia pe care a anuntat-o, si ea este una dintre cele mai importante de pana acum. Cei de la UBER au decis ca in orasele Seattle si Dallas masinile lor sa nu transporte doar calatori, sau mancare, ci sa si transporte comenzile de la farmacii catre clienti, ceva ce vine ca o surpriza pentru multi, dar ca un lucru normal pentru cei care stiu ca e nevoie de diversificare pentru companie.
UBER a lansat acest nou serviciu in orasele Seattle si Dallas pentru inceput, insa in urmatoarele luni urmeaza sa ofere serviciul in mai multe orase din SUA, usurand mult viata oamenilor. UBER a lansat in 2018 o divizie speciala in cadrul companiei, aceasta avand rolul de a transporta furnizorii de servicii medicale, dar si unii dintre pacienti, iar acum se face o expansiune in domeniul livrarilor de medicamente, ceea ce ar trebui sa atraga noi clienti.
UBER: Decizia NEASTEPTATA cu o Noua SCHIMBARE Impresionanta
UBER colaboreaza cu o companie din SUA specializata pe comenzile de produse din farmacii, aceasta punandu-i pe soferii sai in contact atat cu clientii, cat si cu farmaciile. UBER nu e la prima initiativa de acest gen, compania lansand un serviciu similar in New York cu ceva timp in urma, insa acum vrea sa le ofere clientilor posibilitatea de a beneficia de acelasi lucru inclusiv in orasele Seattle si Dallas, iar mai apoi in si mai multe zone din SUA.
UBER vrea sa profite de faptul ca foarte multa lume nu doreste sa iasa din casa in perioada pandemiei de Coronavirus, si ofera un serviciu care probabil ca trebuia sa ajunga de mult la clienti. Avand in vedere ca numarul curselor facute prin intermediul UBER a fost semnificativ redus, ideea companiei este una extrem de buna, si mai mult ca sigur vor exista clienti care sa profite de sistem, chiar daca asta inseamna ca vor trebui sa plateasca si transportul.
UBER deocamdata nu a anuntat planuri pentru a aduce acest serviciu inclusiv in alte zone de pe glob, asa ca ramane doar sa vedem in ce masura compania va considera ca el merita extins dincolo de SUA.