Telekom a inceput anul 2020 cu un scandal care a fost in atentie clientilor din toata Romania, si nu numai, pentru mai bine de o luna de zile, iar asta pentru ca grupul de telecomunicatii a decis sa rupa legaturile cu Discovery. Asta a insemnat ca posturile grupului Discovery au disparut din grila de canale a celor de la Telekom din prima zi a anului 2020, si asta a suparat foarte multi clienti din Romania, in principal pentru ca nu mai aveau Eurosport.
Telekom s-a mentinut pe pozitii in disputa cu cei de la Discovery, nu a vrut sa cedeze in fata insistentelor de a majora remuneratiile pentru licentierea canalelor de televiziune, iar asa clientii au ramas fara acces la posturi in toata aceasta perioada de timp. In ciuda faptului ca Telekom a decis sa renunte la toate canalele de televiziune ale celor de la Discovery, decizia n-a avut un impact chiar atat de mare precum se astepta multa lume.
Telekom: PIERDEREA pentru Clienti, si Beneficiile Castigate
Telekom n-a pierdut prea multi clienti in urma acestei decizii, desi unii au plecat, asa cum au recunoscut si oficialii companiei, dar per total pierderile n-au fost atat de mari precum se credea, si cei care au ramas au primit diverse alte beneficii. Telekom a inclus o serie de noi posturi de televiziune in grila sa de canale TV dupa disparitia celor ale grupului Discovery, oferindu-le clientilor si diverse gratuitat pentru vizionarea lor in anumite perioade de timp.
Telekom a compensat disparitia canalelor TV ale Discovery cu introducerea altora care s-au dovedit a fi pe masura asteptarilor multor clienti, astfel ca plangerile au disparut, iar lucrurile au revenit la normal pentru operator. Chiar si acum nu exista o intelegere intre Telekom si Discovery pentru distributia canalelor de televiziune ale grupului catre clientii din Romania, dar oamenii nu se mai plang atat de mult de aceasta problema, ceea ce era de asteptat.
Telekom va continua sa ofere noi canale de televiziune pentru clientii din Romania pentru a-i fideliza, dar si pentru a-i atrage pe altii noi, asa ca desi clientii au pierdut ceva la inceput de an, au castigat multe alte beneficii intre timp.