Raiffeisen Bank este in centrul unui mesaj important care ii vizeaza pe clientii sai din toata Romania, iar asta pentru ca vorbim despre o schimbare de foarte mare interes despre care toti ar trebui sa stie chiar acum. Mai exact, cei de la Raiffeisen Bank si-au actualizat cu nu foarte mult timp in urma aplciatia Smart Mobile, si au implementat o serie de noutati care imbunatatesc radical experienta sa de folosi pe telefoanele mobile.
Raiffeisen Bank ii anunta pe clientii sai ca a simplificat foarte mult folosirea aplicatiei pe telefoane multumita interfetei noi, mult mai intuitive, deci internet banking-ul ar trebui sa fie mult mai simplu decat in trecut. Conform celor de la Raiffeisen Bank, acum este mult mai usor sa trimitem bani catre oricine, si avem un formular unic pentru aceste transferuri, astfel ca nu mai trebuie sa ne complicam cu alti pasi cand vrem sa facem asta.
Raiffeisen Bank: IMPORTANT Mesaj, ce TREBUIE sa stie Romanii
Raiffeisen Bank spune deasemenea ca toti clientii pot cauta oricare dintre platile facute anterior, si le pot programa pentru a fi facute din nou in viitor, deci si aceasta problema a unora este rezolvata in totalitate. Blocarea si reemiterea cardurile poate fi facuta acum de catre clientii Raiffeisen Bank direct din aplicatia Smart Mobile printr-o simpla atingere a ecranului, acelasi lucru fiind valabil pentru deschiderea de depozite de mai multe feluri.
Raiffeisen Bank afiseaza in aplicatia Smart Mobile inclusiv cele mai apropiate ATM-uri, simple sau multifunctionale, sau chiar cea mai apropiata sucursala, deci nu mai trebuie sa cautam pe altundeva. In aceasi masura, pagina principala cu informatii poate fi personalizata printr-un sistem drag & drop astfel incat sa putem afisa doar informatiile de care chiar avem nevoie.
Raiffeisen Bank ne ofera, in final, posibilitatea de a schimba numele de utilizator cu oricare altul dorim, sa programam plati catre diverse entitati, si sa folosim noua aplicatie SmartToken, renuntand la cea veche, pe care oricum multa lume n-o “iubeste”.