Orange a emis o atentionare de ultima ora pentru milioanele de clienti din toata Romania, fie ca este vorba despre cei care sunt abonati, sau utilizatori de cartele prepay, toata lumea este vizata de acest mesaj de avertizare care vine de la operatorul de telecomunicatii. Orange le spune clientilor sai din toata tara, in aceasta pagina, faptul ca ar trebui sa fie extrem de atenti in legatura cu fraudele care au loc in tara noastra in momentul de fata, fraude care afecteaza pe toata lumea.
Orange a creat o pagina speciala in care vorbeste despre intreaga situatie, astfel ca acolo puteti afla informatii dedicate cu privire la problemele care exista in legatura cu fraudele ce sunt comise in tara noastra. Vorbim despre cateva detalii extrem de utile care incearca sa va invete cum sa va protejati impotriva fraudelor care sunt facute de catre persoane rau intentionate, Orange dorind doar sa ii protejeze pe toti clientii de oamenii care vor sa le faca rau.
Orange: ATENTIONARE de ULTIMA ORA pentru MILIOANE de Clienti
Orange le spune tuturor clientilor ca in momentul in care le sunt solicitate informatii confidentiale de catre persoane necunoscute, sa ignore complet telefoanele, email-urile, etc, la situatie identica si in cazul in care se cer raspunsuri urgente la orice. Orange le spune romanilor ca trebuie sa fie atenti si la link-urile care sunt incluse in email-urile primite de la diverse persoane, deoarece unele pot parea ca directioneaza spre website-uri legitime, dar in realitate fac asta catre unele false.
Orange spune deasemenea ca ai sai angajati nu cer trimiteri de bani prin diverse servicii dedicate acestui proces, nici coduri de reincarcare pentru cartela, parolele de logare in conturi, sau datele cardurilor bancare. Nici daca vi se ofera bani sa semnati un contract, sau sa schimati cartela SIM nu ar trebui sa va ganditi la altceva decat la faptul ca ar putea fi o posibila frauda, cei de la Orange confruntandu-se cu situatii de acest gen de-a lungul timpului.
Orange a trecut mai mult ca sigur prin multe situatii in care clientii sai au fost pacaliti de catre diversi oameni, astfel ca e bine sa fiti foarte vigilenti cand vine vorba despre cererile care vin catre voi prin orice fel de medii.