WhatsApp a anuntat in mod oficial astazi lansarea unei noi functii, care pana recent era un mare secret, dar care de acum este disponibila in mod oficial pentru utilizatorii de telefoane din intreaga lume, si vine ca o mare surpriza. WhatsApp a lansat pentru companii posibilitatea de a isi crea magazine virtuale in cadrul aplicatiei sale, astfel incat oamenii sa poata face cumparturi online prin intermediul lor, ceva ce pana recent nu era posibil.
WhatsApp a lansat aceasta functionalitate cu explicatiile pe care le vedeti mai jos, dar si clipul video care are menirea de a ne explica exact ce fel de schimbare majora este adusa de catre aceasta functionalitate noua. WhatsApp a ales denumirea “Carts” pentru aceasta noua functie, si vorbim practic despre cosuri de cumparaturi care sunt integrate in cataloagele de produse pe care companiile le pot crea in cadrul platformei companiei, si care faciliteaza cumparaturile.
WhatsApp: OFICIAL, Noua Functia SECRETA Lansata pe Telefoane
WhatsApp le ofera utilizatorilor posibilitatea de a alege produsele preferate din aceste cosuri de cumparaturi, ele fiind trimise apoi catre companii ca mesaje private, iar asa se face practic achizitia respectivului produs. Cu aproape 200 de milioane de oameni care vorbesc in mod activ cu diverse companii in cadrul platformei WhatsApp lansarea acestei noi functii nu vine ca o surpriza foarte mare, lumea fiind dornica sa intre in contact cu afacerile.
WhatsApp nu este nici prima platforma a companiei Facebook pentru care se face o implementare de acest gen, americanii facand ceva similar inclusiv pentru Instagram de ceva vreme, astfel ca vorbim doar despre o extindere. Ideile Facebook pentru WhatsApp au menirea de a extinde serviciile de vanzari prin aplicatii, si de a tine lumea departe de magazinele online ale companiilor, astfel incat sa se inregistreze mai multe date despre tabieturile consumatorilor.
WhatsApp va avea mai mult ca sigur extinse functionalitatile de acest gen pentru ca mai multe companii sa foloseasca platforma celor de la Facebook pentru a-si vinde produsele, in locul promovarii magazinelor online proprii.