Huawei a decis ca serviciu buy back, pe care l-a lansat in ultima parte a anului trecut, va fi oferit permanent in Romania, asta dupa ce se pare ca au fost cateva sute de persoane care s-au folosit de el.
“București, 13 ianuarie 2021 – Programul de loializare Huawei Buy Back, lansat la finalul anului trecut, devine valabil permanent, răspunzând astfel interesului crescut manifestat de sute de consumatori. Astfel, cei interesați de achiziționarea unui smartphone Huawei se pot bucura în continuare de reduceri semnificative, sub forma unor vouchere speciale, de tip buy back, în schimbul unui telefon funcțional pe care nu îl mai folosesc.
Magazinele în care consumatorii pot beneficia de avantajele exclusive oferite în cadrul programului Huawei Buy Back sunt Huawei Experience Shop din AFI Palace Cotroceni și Huawei Experience Store din Băneasa Shopping City, București.
„Zeci de consumatori au beneficiat deja de prețuri exclusive la achiziționarea unor smartphone-uri de top din portofoliu prin intermediul programului Huawei Buy Back lansat în luna noiembrie a anului trecut. Interesul ridicat manifestat pentru acest tip de program de loializare a condus firesc la decizia de a-l transforma într-unul permanent, astfel încât consumatorii să se poată bucura de cel mai bun preț al telefoanelor Huawei preferate pe tot parcursul anului, ținând cont si de reducerea exclusivă de 500 lei oferită pentru HUAWEI Mate 40 Pro și HUAWEI P40 Pro.”, declară Wang Wei, Country Manager, Huawei Consumer Business Group România.
Cel mai mare discount aplicat până acum în cadrul acestui program este de 1.675 lei. Acesta include și reducerea suplimentară de 500 lei oferită la achiziționarea smartphone-urilor vârf de gamă HUAWEI Mate 40 Pro și HUAWEI P40 Pro.
În plus, prin intermediul programului Huawei Buy Back, de acum permanent, consumatorii își pot achiziționa și modelele anterioare din portofoliul companiei la prețuri speciale. Pentru a putea fi înscris în program, smartphone-ul predat trebuie să fie funcțional, iar evaluarea se va face obiectiv de către reprezentanții magazinelor, ținând cont de criterii bine definite.”