DIGI Romania este unul dintre marii operatori de telecomunicatii din tara noastra, iar in 2019 a luat o decizie faorte importanta care are impact pentru milioane de clienti din Romania. Atunci DIGI Romania a decis sa nu cumpere divizia de servicii mobile a celor de la Telekom, simtind probabil ca procesul ar putea dura prea mult, asa ca a decis sa investeasca atat intr-o retea 5G, cat si intr-o retea 2G, care acopera acum aproape toata Romania.
DIGI Romania a reusit in 2020 sa atinga o acoperire nationala de 98% cu reteaua sa de telecomunicatii mobile, indeplinind obligatiile asumate prin contractele pentru licentierea spectrului folosit de catre ea. Reteaua 2G facuta de catre DIGI Romania, si extinderea celorlalte, au ajutat la indeplinirea acestui obiectiv foarte important, iar acum operatorul este pe picior de egalitate cu Orange si Vodafone, depasind Telekom in ceea ce priveste acoperirea.
DIGI Romania: Decizia IMPORTANTA pentru MILIOANE de Clienti
DIGI Romania a rezolvat si o foarte mare problema cu privire la acoperirea GSM de care au parte clientii din tara in interiorul cladirilor, iar asta multumita retelei 2G pe care a extins-o dintr-un colt in altul al tarii. Desi extinderea retelei 5G a celor de la DIGI Romania a fost oprita acum aproape un an de zile, iata ca in ceea ce priveste reteaua 2G lucrurile avanseaza in continuare, la fel ca si in cazul celor 3G si 4G, extinderi lunare fiind facute in continuare.
DIGI Romania pare sa fie operatorul cel mai activ in ceea ce priveste extinderea retelelor de telecomunicatii in Romania, si asta e o veste foarte buna pentru ca ii asigura pe clienti ca au cele mai bune servicii. Desigur ca pentru a sustine acest proces, cei de la DIGI Romania au facut si investitii serioase in ceea ce priveste infrastructura, si se pare ca ele vor continua in 2021, mai ales daca licentele 5G vor fi intr-un final acordate de autoritati.
DIGI Romania nu a detaliat cat de mari au fost investitiile in 2020 pentru reteaua sa de telecomunicatii, dar putem fi siguri ca au cheltuit sume substantiale pentru a se asigura ca ofera cele mai bune servicii pentru clienti.