Telekom inca este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de telecomunicatii din Romania, avand aproape 10 milioane de clienti pe toate segmentele de piata in care este activ acum. In a doua parte a lunii ianuarie cei de la Telekom au anuntat in mod oficial o schimbare foarte importanta pe care o fac pentru toate milioanele de clienti din Romania, mai exact o crestere a preturilor pentru toate serviciile pe care le ofera in tara noastra acum.
Telekom spune ca de la 1 martie toate serviciile sale de televiziune, internet fix, si telefonie mobila, sau fixa, vor creste cu valoarea de 0.42 euro, sau 2 LEI, o crestere modica, dar necesara pentru sustinerea serviciilor. Aceasta este a treia, daca nu ma insel, crestere in tot atatia ani, cei de la Telekom fiind nevoiti sa isi ajusteze preturile pentru servicii in ideea de a le putea oferi clientilor calitatea pe care acestia o asteapta cand ii folosesc infrastructura.
Telekom: ATENTIE! Schimbare MAJORA de la 1 Martie in Romania
Telekom a inceput inca de prin ianuarie sa isi notifice clientii in legatura cu aceasta schimbare contractuala pe care o face incepand cu data de 1 martie, si ea afecteaza foarte multa lume. Telekom spune ca are 8 milioane de contracte pentru clienti persoane fizice, sau juridice, care sunt afectate de aceasta majorare de preturi, deci vorbim despre foarte multi bani care vor ajunge lunar in conturile companiei in baza acestei schimbari importante.
Telekom nu a spus foarte clar asta in comunicatul de presa in care a anuntat si modificarile pentru clienti, dar oricine a avut 30 de zile la dispozitie pentru a renunta unilateral la contract daca nu era de acord cu modificarile. Desigur ca o crestere de 2 LEI la pretul lunar nu e tocmai o modificare atat de insemnata incat lumea sa inceapa sa renunte in masa la abonamente, dar chiar si asa, unii au fost nemultumiti din cauza acestei schimbari, mai ales in an pandemic.
Telekom incearca sa le ofere clientilor din Romania cele mai bune servicii, chiar daca a vandut divizia de servicii fixe catre cei de la Orange, insa asa clientii n-ar trebui sa mai aiba parte de o majorare de preturi dupa ce ajung acolo.