Kaufland ia din nou romanii prin surprindere cu un nou anunt oficial care ne arata cat de interesata este sa ne ofere cate ceva gratuit in fiecare zi aproape, si surprizele se tin lant. Dupa ce zilele trecute Kaufland anuntase ca le ofera clientilor din toata Romania posibilitatea de a castiga premii sub forma de vouchere de cumparaturi, mii fiind oferite, iata ca acum extinde acelasi concurs si ofera deasemenea vouchere de cumparaturi pentru clienti.
Kaufland a decis sa le ofere clientilor gratuit vouchere de cumparaturi in valoare de 250 de LEI fiecare, si pentru a avea sansa de a le primi nu trebuie sa faceti mare lucru. Kaufland va cere sa faceti o poza cu al vostru cos de cumparaturi in care aveti si fructe, si sa va inscrieti prin website-ul lantului de hypermarket-uri la aceasta promotie speciala pentru a va asigura sansele de a castiga unul dintre cele 5 vouchere oferite in fiecare saptamana.
Kaufland: Anunt Oficial, se Acorda Gratuit Clientilor Romani
Kaufland explica mai jos mecanismul concursului sau, iar pe website are un regulament complex in care descrie mecanismul de desfasurare al intregului concurs, asa ca puteti afla de acolo tot ceea ce va intereseaza. In esenta, inscrierea la concurs este foarte simpla, si nu exista motive sa nu o faceti pentru ca nu aveti nimic de pierdut, mai ales daca in mod constant cumparati de la Kaufland fructe, iar asa aveti sansa de a primi gratuit si vouchere de cumparaturi.
Kaufland spun ca toti clientii care au si un Kaufland Card Digital au mai multe sanse de castig la aceasta promotie speciala pe care o desfasoara, astfel ca e cel mai probabil de mare ajutor sa-l aveti. Acest card digital de la Kaufland va ajuta sa beneficiati si de o multitudine de alte promotii speciale pe care lantul de hypermarket-uri le ofera in momentul de fata, si exista destule pe care nu ar trebui sa le treceti cu vederea in momentul de fata.
Kaufland desfasoara aceasta campanie pentru o perioada foarte limitata de timp in Romania, asa ca profitati de tot inainte sa dispara complet, pentru ca nu se stie cand va mai fi oferit ceva similar.