CEC Bank: Avertizarile Oficiale pentru Clientii din Romania

CEC Bank pacalire

CEC Bank are pentru toti clientii sai din Romania o serie de avertizari oficiale despre care oricine ar trebui sa stie chiar acum, iar asta pentru ca vorbim despre alerte foarte importante. Toti cei care sunt clienti ai CEC Bank ar trebui sa stie in momentul de fata pentru ca ele pot face diferenta dintre evitarea unor probleme foarte mari, si posibile pierderi de bani daca cei care incearca sa ii pacaleasca reusesc sa obtina acces la conturile pe care acestia le detin.

CEC Bank le spune in primul rand clientilor din toata Romania ca ar trebui sa fie extrem de atenti la orice fel de email-uri pe care le primesc, si sa nu acceseze atasamentele din ele, pentru ca pot fi malitioase. Acelasi lucru este valabil inclusiv pentru SMS-uri, sau aplicatii de mesagerie, multi oameni partajand atasamente malitioase inclusiv prin intermediul lor, iar CEC Bank spune ca e bine sa evitati aceste situatii, decat sa cereti ajutor dupa atacuri.

CEC Bank: Avertizarile Oficiale pentru Clientii din Romania

CEC Bank are deasemenea o avertizare cu privire la apelurile telefonice de la persoane care sustin ca sunt reprezentante ale bancii si cer date confidentiale, trebuind evitata oferirea acestora prin telefon. O problema foarte mare, conform celor de la CEC Bank, o reprezinta inclusiv website-urile sau aplicatiile care le imita pe cele oficiale ale bancii, prin ele putand fi furate foarte usor datele de logare in conturile pe care clientii le au la banca.

CEC Bank nu uita sa le aduca aminte clientilor sa evite sa ofere date personale in ferestrele de tip pop-up care pot aparea pe anumite website-uri, si prin care li se pot cere informatii confidentiale. In final, CEC Bank aduce in discutie clasicele link-uri malitioase care sunt distribuite peste tot pe internet, si care ne duc pe website-urile malitioase mentionate mai sus, prin ele putandu-ne fi infectate calculatoarele si telefoanele, sau putandu-se cere informatii confidentiale.

CEC Bank emite de ceva vreme avertizari pentru clientii sai romani cu privire la problemele de acest gen, iar asta pentru ca in timpul pandemiei de Coronavirus lockdown-urile au fortat o crestere substantiala a atacurilor de phishing, si nu numai.