Facebook Messenger este una dintre cele mai importante aplicatii de mesagerie din intreaga lume, fiind folosita de peste 1 miliard de oameni in fiecare zi pentru a comunica cu prietenii lor, si nu numai. Facebook Messenger este dezvoltata de catre Facebook, companie criticata adesea pentru faptul ca nu se opreste din a colecta cantitati uriase de date de la utilizatorii sai, iar un nou studiu confirma ceea ce foarte multa lume stia de foarte multa vreme.
Facebook Messenger colecteaza de departe cele mai multe informatii despre utilizatorii sai dintr-o varietate de aplicatii folosite de catre noi in telefoane, si este una dintre aplicatiile de mesagerie care aduna cele mai multe informatii. Avand in vedere ca Facebook Messenger a fost facuta de catre Facebook, nu e totusi de mirare ca vedem acest lucru, mai ales daca ne uitam la numeroasele probleme care au aparut de-a lungul timpului din cauza numarului foarte mare de scandaluri in care a fost implicata compania.
Facebook Messenger: Problema care Frustreaza Multi Oameni
Facebook Messenger, conform acestui studiu, colecteaza o varietate de informatii de la oameni, pornind cu datele de contact, informatii despre sanatate, informatii financiare, informatii despre geolocalizare sau continutul accesat prin browserul sau intern. Mai mult decat atat, Facebook Messenger colecteaza informatii despre istoricul de browsing prin acel browser, istoricul de cautari facut pe internet, achizitiile facute de catre noi pe internet, si mai multe tipuri de informatii relevante cu privire la utilizatori.
Facebook Messenger colecteaza la fel de multe informatii precum Facebook, si avand in vedere ca ambele sunt facute de catre aceeasi companie, era normal sa se ajunga la o concluzie de acest gen. Puteti vedea cat de mari sunt diferentele dintre ceea ce colecteaza Facebook Messenger si alte aplicatii care sunt folosite zilnic de catre utilizatori, iar studiul ne arata ce anume ar trebui sa evitam pentru a nu risca sa avem prea multe date colectate.
Facebook Messenger nu va colecta vreodata mai putine informatii cu privire la utilizatorii sai, sa ca e de asteptat ca sitautia pe care o vedem acum sa nu se schimbe foarte curand.