Netflix este cea mai mare platforma de streaming video la cerere din intreaga lume, si a ajuns aici multumita strategiilor foarte indraznete pe care le-a avut de-a lungul timpului, multe avand succes. Acum vorbim tot despre una dintre ele, una inedita care a surprins destula lume pentru ca platforma de streaming video la cerere a decis sa promoveze serialul Sweet Tooth intr-un mod care a atras destula atentie, adica fix ceea ce a dorit compania.
Netflix e prima platforma de streaming video la cerere care a decis sa faca un asemenea lucru pentru a aduce in atentia oamenilor o noua creatie originala, insa probabil ca nu va fi ultima. Mai exact, Netflix a lansat un serial numit Sweet Tooth care e bazat pe copii hibrizi, nascuti cu caracteristici ale oamenilor si animalelor, iar pentru promovarea sa a decis sa apeleze la o tehnica extrem de indrazneata, pe care desigur ca unii au criticat-o.
Netflix: Decizia care a Socat, cum a Surprins Multi Oameni
Netflix s-a gandit sa cumpere reclama in ziarul USA Today pentru a-si promova noul serial, insa a facut-o prin crearea unor stiril sci-fi care au fost prezentate intr-un mod ce dadea impresia ca sunt reale. Ziarul USA Today a facut cateva pagini speciale pentru a promova serialul Sweet Tooth al Netflix, acestea aratand fix ca paginile de ziar, cu un mic marcaj de publicitate, insa ziarul in sine era infasurat in acele pagini care prezentau stirile false.
Is anyone talking about USA Today selling its front page to Netflix for Sweet Tooth? pic.twitter.com/1DGgdO13HT
— Adam Graham (@grahamorama) June 6, 2021
Netflix a creat un serial interesant, iar metoda aceasta de promovare e una dintre cele mai neobisnuite, multa lume discutand despre ceea ce a vazut in ziarul USA Today weekend-ul trecut. Cata lume a crezut la o prima vedere ca acele stiri sunt reale e greu de spus, dar probabil ca au fost destui, care s-au lamurit abia apoi ca e vorba despre promovarea unui serial, si Netflix si-a atras deja critici din cauza reclamei, dar desigur ca exista si putine laude.
Netflix s-a remarcat pentru inovatiile sale in lumea streaming-ului video la cerere, iar acum vrea sa “faca valuri” inclusiv in ceea ce priveste modul in care sunt promovate aceste creatii.