Cu probabil o luna si jumatate inaintea lansarii efective a terminalului iPhone 5 in magazinele Apple, un britanic si-a facut un cort in fata magazinului Apple Covent Garden din Londra fiind primul care va sta la coada pentru achizitionarea unui iPhone 5. Inainte sa spuneti ca e vorba despre un nebun care se plictisea acasa va anunt ca barbatul este director de marketing la o companie producatoare de aplicatii pentru iPhone si tot ceea ce face el este o campanie de publicitate. In ultimele zile el a primit echipament de camping in valoare de 800£, mancare gratuita de la cateva retaurante prestigioase din Londa, produse sanitare plus un Chevrolet de 20.000£ pe care o poate folosi cand doreste.
The 29-year-old has been given everything from scented candles and aftershave to use of a £20,000 Chevrolet car, £800 worth of outdoor gear and food from top restaurants. The freebie grabbing is part of a publicity stunt while he camps outside London’s flagship Apple store to be first in line for the new iPhone 5 later this year. Rob, from Coventry, made headlines two years ago when his design for an iPhone application was picked for a competition. He quit working as a binman three weeks ago to work full-time as a marketing executive for Medl Mobile, which makes apps for Apple phones.
Barbatul primeste in fiecare zi produse de la diverse firme britanice care doresc sa se promoveze prin intermediul sau. Ideea este interesanta si probabil experimentul sau este un real succes iar unii s-ar putea trezi peste noapte ca ar fi bine sa faca exact acelasi lucru pentru a fi tratati “regeste” de firme dornice ce publicitate.