ANPC transmite un mesaj foarte important pentru romanii din toata tara cu privire la tranzactiile pe care le fac la diversi comercianti, iar asta pentru ca, conform unui studiu al Mastercard, majoritatea nu recunosc unde au facut platile doar uitandu-se la lista de tranzactii din conturi.
“Informarea și educația financiară sunt elemente cheie ale unei relații solide consumator – instituție financiară.
Potrivit unui studiu Mastercard, până la 57% dintre respondenții români au declarat că li se întâmplă să nu poată recunoaște achizițiile afișate în istoricul tranzacțiilor în aplicația de mobile banking.
De exemplu, numele comerciantului poate fi irecognoscibil sau numele procesorului de plăți poate fi afișat în locul numelui comerciantului, fapt care generează emoții negative pentru mulți români care utilizează servicii bancare digitale.
În acest sens, a fost lansată la începutul acestui an o soluție de digital banking care reduce nivelul de confuzie în cazul tranzacțiilor neidentificate, ce duc de cele mai multe ori la solicitări nejustificate pentru rambursarea banilor.
Furnizată de Ethoca, soluția oferă detalii suplimentare despre tranzacțiile efectuate, precum numele comerciantului, sigla și locul în care a avut loc achiziția, astfel încât posesorii de card să recunoască rapid orice tranzacție afișată în aplicație și să fie în control asupra propriilor cheltuieli.”