Raiffeisen Bank: ALERTA pentru Clienti, ce Transmite Banca Acum

Raiffeisen Bank ALERTA pentru Clienti Transmite Banca Acum

Raiffeisen Bank a publicat o noua alerta pentru clientii sai din toata Romania, iar asta in conditiile in care exista o problema extrem de serioasa despre care ei ar trebui sa stie in momentul de fata. Raiffeisen Bank le vorbeste oamenilor despre problema atacurilor de tip phishing care sunt din ce in ce mai dese si mai intense in Romania in aceasta perioada, iar bancile incearca sa ii puna pe clienti in garda in legatura cu pericolul reprezentat de ele.

Raiffeisen Bank stie foarte bine cat de important este ca toti clientii sai sa se protejeze cat mai bine impotriva atacurilor de tip phishing, astfel ca acum vorbeste despre modalitatea de a primi bani de la alte persoane. Unul dintre cele mai frecvente atacuri cibernetice care vizeaza furturile de bani are la baza cererea de la clientii bancilor a datelor complete ale cardurilor, iar din acel punct ei pot incepe sa faca tranzactii prin care sa ia banii oamenilor.

Raiffeisen Bank: ALERTA pentru Clienti, ce Transmite Banca Acum

Raiffeisen Bank le spune acum clientilor faptul ca indiferent cine le trimite vreo suma de bani, ei nu trebuie sa isi cedeze datele complete ale cardurilor catre vreo persoana, indiferent ce sume de bani trebuie sa le trimita respective persoana. Raiffeisen Bank aduce in discutie website-urile cu anunturi online, prin intermediul carora sunt in general contactati clientii care sunt victimele atacurilor de acest gen, iar in prim-plan sunt cei de la OLX, de unde sunt contactati majoritatea oamenilor.

Raiffeisen Bank ii avertizeaza pe romani ca pot fi contactati prin WhatsApp, sau alte platforme de mesagerie, ori retele de socializare, de catre presupusi cumparatori care le spun ca le pot trimite banii pe card, dar ca au nevoie de datele complete ale cardurilor pentru tranzactii. Uneori clientii pot fi directionati catre website-uri malitioase pentru a isi introduce datele cardurilor, iar Raiffeisen Bank spune ca acest lucru trebuie evitat cu precadere de catre client pentru a nu isi pierde banii.

Raiffeisen Bank spune ca tot ceea ce este necesar pentru ca o persoana sa isi primeasca banii pentru un produs pe care il vinde este sa ofere codul IBAN si numele sau complet, iar banii pot fi trimisi fara probleme catre ea.