ING Bank surprinde foarte multi clienti din toata Romania cu un anunt oficial care dezvaluie o serie de schimbari care au fost facute de catre banca pentru noi, iar ele sunt unele cat se poate de bune, in final, si ar fi bine ca toti clientii sa stie despre ele.
ING Bank a anuntat o actualizare pentru aplicatia Home’Bank dedicata telefoanelor iPhone si Android, noua versiune fiind disponibila pentru instalare chiar in acest moment prin App Store si Google Play Store.
Prima modificare pe care banca o anunta este o noua sectiune de “Produse” in cadrul aplicatiei pentru iPhone si Android, aceasta fiind gandita pentru a ne oferi o experienta mai buna de utilizare a serviciilor care ne sunt oferite.
Banca spune ca dupa instalarea actualizarii pentru aplicatia Home’Bank vom avea noi modalitati de a interactiona cu produsele disponibile, dar si informatii mai detaliate cu privire la produsele pe care le putem contracta.
Aceasta schimbare pentru sectiunea de produse este singura importanta pe care banca o face pentru aplicatia dedicata telefoanelor iPhone si Android, sau cel putin singura importanta despre care banca vorbeste in momentul de fata.
Desigur ca desi aceasta schimbare importanta este mentionata in cadrul listei de modificari pentru aplciatie, asta nu inseamna ca n-au fost facute si alte modificari mai putin importante.
In mod normal cand sunt oferite schimbari de acest gen, ele vin de obicei si cu alte imbunatatiri pentru performantele generale de care beneficiaza utilizatorii care folosesc aplicatia, insa si de rezolvarea unor diverse probleme mai mici.
De aceasta data banca nu explica mai mult decat noutatile pentru sectiunea de “Produse”, asa ca e bine sa nu va asteptati la cine stie ce alte schimbari serioase pentru aplicatia bancara.
Daca sunteti interesati sa instalati aplicatia Home’Bank in telefoanele iPhone si Android, atunci este recomandat sa o faceti direct din App Store si Google Play Store, iar asta pentru ca instalarea din magazinele terte de aplicatii va poate pune in pericol banii.