BCR Romania le transmite romanilor din toata tara o cerere foarte importanta despre care oricare dintre clienii sai ar trebui sa stie, iar asta pentru ca mesajul este unul care nu ar trebui trecut cu vederea acum. BCR Romania le vorbeste romanilor despre responsabilitate in mesajul pe care il puteti vedea si mai jos, nefiind totusi prima companie romaneasca de la care vedem mesaje de acest gen intr-o perioada ca aceasta.
BCR Romania le spune romanilor sa fie mult mai responsabili cand vine vorba despre cumparaturile pe care le fac, si sa nu plece de acasa fara a avea o lista de cumparaturi facuta in prealabil pentru a sti exact ce ar trebui sa cumpere. Cererea BCR Romania vine in contextul in care Romania este una dintre tarile in care exista un nivel ridicat de risipa alimentara, o problema care e greu de combatut la nivel global.
BCR Romania: Cererea foarte IMPORTANTA pentru Clientii Romani
BCR Romania le spune romanilor sa fie mult mai atenti cu banii pe care-I cheltuie pe cumparaturi, fie ca este vorba despre cele obisnuite, sau cele saptamanale, in cantitati mai mari, astfel incat sa isi planifice totul mai riguros. Aceasta planificare a cumparaturilor ii poate ajuta pe romani sa economiseasca sume mari de bani daca nu cheltuie fara folosi banii pe produse care ajung sa fie aruncate, iar BCR Romania sti cam cati bani cheltuie oamenii pe produse alimentare.
BCR Romania este de ceva vreme implicata in proiecte care au menirea de a creste nivelul de constientizare in randul oamenilrocu privire la protejarea naturii, astfel ca nu ar trebui sa fie o surpriza prea mare ceea ce vedem in momentul de fata.
Inclusiv pe website-ul celor de la BCR Romania sunt informatii cu privire la modalitati prin care putem proteja natura, prin care putem economisi bani cumparand doar ceea ce avem nevoie, si nu numai.
BCR Romania va continua mai mult ca sigur cu mesaje de acest gen, insa ramane de vazut in ce masura oamenii vor intelege ca trebuie sa fie mai responsabili cand vine vorba despre cumparaturile pe care le fac in mod uzual.