ING Bank: Mesajul pentru Clientii Romani, ce le Aduce Tuturor in Atentie

ING Bank Mesajul Clientii Romani Aduce Tuturor Atentie

ING Bank le transmite clientilor din toata Romania un mesja extrem de important care ar trebui sa le aduca in atentie ceva ce oricare dintre ei ar trebui sa stie chiar in acest moment daca-i folosesc serviciile. Mai exact, cei de la ING Bank le recomanda clientilor din toata Romania sa se foloseasca de sistemul de recunoastere faciala care este implementat in telefoanele lor pentru a beneficia de o experienta mai buna pentru folosirea aplicatiei Home’Bank.

ING Bank a implementat posibilitatea de a ne autentifica in aplicatia sa pentru mobile banking folosind sisteme biometrice de recunoastere faciala, sau citire a amprentei, totul pentru ca ele ar fi mai sigure. Vorbim aici despre o comparatie cu ceea ce ofera in materie de securitate un cod PIN, sau o parola, iar cei de la ING Bank le recomanda clientilor sa se foloseasca de aceste sisteme pentru ca ele faciliteaza inclusiv autentificarea mai rapida in cadrul aplicatiei sale.

ING Bank: Mesajul pentru Clientii Romani, ce le Aduce Tuturor in Atentie

ING Bank ne permite sa folosim sistemele de autentificare biometrica pentru a avea acces la aplicatia Home”Bank si la informatiile din ea, insa cand vine vorba despre autorizarea tranzactiilor, parola de autentificare primaza. ING Bank are in website-ul sau o pagina speciala in care ofera informatii cu privire la felul in care putem folosi sistemele biometrice pentru logare in aplicatie, si nu numai, dar deasemenea ofera si detalii cu privire la modul in care putem face activarea.

ING Bank a gandit totul intr-un asemenea mod incat clientii din Romania sa aiba parte de cea mai buna experienta posibila cand vine vorba despre folosirea aplicatiei Home’Bank impreuna cu acest sistem. Ideea in sine este una foarte buna, iar asta pentru ca foarte multa lume utilizeaza sisteme de acest gen in mod obisnuit, iar ING Bank vrea sa ne ofere posibilitatea de a le folosi pentru a fi in siguranta, dar si pentru usurinta cu care se face autentificarea.

ING Bank nu este singura banca de la care vedem mesaje de acest gen cu privire la sistemele de securitate biometrica disponibile in cadrul aplicatiilor de mobile banking.