E.ON, furnizor de gaze naturale si electricitate pentru milioane de romani, a publicat o noua informare extrem de importanta care vizeaza toti clientii care beneficiaza de serviciile sale in momentul de fata, iar asta pentru ca le aduce in imediata atentie o frauda online in plina desfasurare.
E.ON le spune tuturor clientilor din Romania ca daca se intampla sa primeasca un mesaj precum cel de mai jos, ar trebui sa il ignore, iar asta pentru ca el a fost gandit exclusiv pentru a li se fura datele personale, sau eventual banii, fiind nimic mai mult decat o frauda online.
Informarea de avertizare care vine de la E.ON Romania a fost facuta inclusiv de catre alti furnizori de servicii de electricitate si gaze naturale in aceasta perioada, iar asta pentru ca problema este intalnita de catre foarte multi romani vizati de asemenea mesaje care le sunt trimise.
E.ON Romania nu poate face nimic pentru a-i proteja pe clienti de problemele de acest gen, iar asta pentru ca oamenii trebuie sa isi dea singuri seama cand sunt tinta unui atac de acest gen, si trebuie sa se protejeze pentru a nu risca sa devina victimele vreunor persoane care vor sa le faca rau.
Atenție! Informație utilă cu privire la o tentativă de fraudă prin mesaje de tip SMS!
Zilele acestea, o parte dintre clienții noștri au primit mesaje text, în care au fost îndemnați să acceseze un link pentru a evita deconectarea în caz de neplată a facturii de energie. Vă informam că această acțiune NU ne apartine.
Dacă sunteți și voi printre clienții care au primit acest SMS, recomandarea noastră este sa NU accesați link-ul, deoarece este o tentativă de fraudă prin SMS.
Notificările de la E.ON privind soldul restant sau deconectarea pentru neplată, se trimit clienților sub forma unui preaviz, fie prin poștă, fie online în contul E.ON Myline și NU sub formă de SMS cu link inclus.