Orange a facut astazi un extrem de important anunt oficial pentru clientii sai din toata Romania, iar asta pentru ca ii anunta in legatura cu o schimbare majora legata de modul in care ei vor putea sa se bucure de serviciile oferite de catre MyOrange pentru ei pentru administrarea conturilor.
Orange spune ca incepand cu 30 septembrie 2022, clientii vechi si cei care au fost preluati de la Telekom, vor putea sa isi administreze impreuna serviciile direct din platforma MyOrange, fie ca e vorba despre aplicatia pentru telefoane, fie ca este vorba despre platforma web oferita de companie.
Decizia de a combina totul intr-o singura platforma este una normala pentru Orange Romania, care continua procesul de integrare a clientilor care au venit dupa achizitia diviziei de servicii fixe a celor de la Telekom, iar acum ei vor avea o viata mai simpla cand vine vorba de administrarea serviciilor.
Orange Romania a preluat milioane de clienti de la Telekom prin achizitia diviziei de servicii fixe, astfel ca vorbim despre un proces foarte complex de transfer a tuturor pentru a beneficia de un sistem intgrat de administrare a serviciilor, dar totul se va face la final de luna, in sfarsit.
Din 30 septembrie 2022, poți accesa serviciile Orange sau Orange Romania Communications dintr-o singură aplicație mobilă. Atenție: dacă folosești contul My Orange Fix în varianta web, de pe desktop sau mobil, totul va funcționa ca și până acum, nu sunt modificări.
Autentifică-te în aplicația My Orange cu datele contului tău My Orange Fix, de până acum, gestionează în continuare serviciile tale de la Orange Romania Communications și bucură-te de o experiență optimizată în ceea ce privește funcționalitățile.
Deocamdată vei avea cont separat, unul pentru Orange Romania Communications și unul pentru Orange, pentru a administra serviciile de la fiecare companie în parte.