Enel, compania care furnizeaza electricitate si gaze naturale pentru milioane de romani, le transmite milioanelor de clienti din toata tara o masura importanta pe care a implementat-o pentru ei, iar asta pentru ca vorbim despre actualizarea formularului de contact care poate fi folosit de noi.
Enel spune ca acest formular de contact contine o varietate de raspunsuri la intrebarile pe care le au clientii, eliminand astfel necesitatea de a mai contacta un reprezentant al companiei, daca ar fi nevoie de asa ceva, deci am putea sa gasim raspunsuri la intrebari direct in acel formular.
Ideea pe care Enel Romania a avut-o nu e tocmai noua, si nu e singulara, iar asta pentru ca alte companii care furnizeaza servicii de energie au create sisteme similare pentru a ajuta clientii sa se bucure de ajutor mai usor si mai rapid atunci cand au nevoie de informatii specifice de la companie.
Enel Romania a creat un formular care are raspunsuri la un set de intrebari specifice, deci e posibil sa nu gasiti unul pentru o problema pe care e posibil sa o aveti, deci e important sa va uitati cu atentie la ceea ce este disponibil acolo inainte de a suna la serviciul de relatii cu clientii.
Știi că am actualizat recent formularul de contact, pe care îl găsești în pagina noastră de contact? Accesează-l, selectează una dintre secțiunile de interes pentru tine și vei afla răspunsuri la întrebările tale despre contractul de energie electrică și/sau gaze naturale, precum și despre produsele și serviciile noastre digitale.