E.ON: Mesajul IMPORTANT pentru Clientii din Romania Transmis Oficial

E.ON Mesajul IMPORTANT Clientii Romania Transmis Oficial

E.ON, compania de energie cu milioane de romani care sunt clienti pentru servicii de electricitate si gaze naturale, transmite un mesaj extrem de important pentru clientii din toata tara in momentul de fata, iar asta pentru ca le vorbeste despre platile care apar ca fiind in procesare in contul lor MyLine.

E.ON explica mai jos de ce nu ar trebui sa ne ingrijoram daca am facut o plata deja pentru o factura emisa, iar ea inca apare in MyLine cu un status care indica faptul ca inca nu a fost achitata, iar asta pentru ca transferurile facute prin banci pot dura cateva zile, timp in care sistemele companiei nu pot actualiza informatiile.

Explicatiile acestea pe care E.ON Romania le ofera sunt foarte importante pentru ca exista multi romani care se intreaba de ce anumite plati nu apar ca fiind procesate, desi s-a intamplat acest lucru, asa ca e important pentru multa lume sa stie foarte clar ceea ce se intampla cu platile pe care le realizeaza pentru facturile emise.

E.ON Romania are pe website-ul sau toate detaliile necesare pentru a va lamuri in totalitate in legatura cu ceea ce se intampla in cazul acestor plati, asa ca e bine sa va uitati cu atentie la informatii, mai ales ca exista si alte detalii despre care ar fi bine sa stiti pentru a evita sa sunati la serviciile pentru relatii cu clientii.

Plată în procesare? E în regulă. În funcție de bancă, procesarea unei plăți poate dura până la 4 zile, însă data plății e considerată ziua în care ai achitat. Statusul se va schimba în „achitat” în momentul în care banii ajung la E.ON.

Descoperă mai multe informații aici.