Engie, una dintre cele mai importante companii din Romania care furnizeaza energie electrica si gaze naturale romanilor, le vorbeste clientilor din toata tara despre ceva care ar trebui sa ajunga imediat in atentia lor, mai exact modalitatea prin care pot face dovada unei plati realizate pentur contul lor.
Engie explica mai jos situatia in care exista o deconectare pentru neplata pentru contul nostru, sau doar daca vrem sa confirmam o plata realizata, compania oferind posibilitatea de a confirma platile noastre folosindu-ne de platforma sa online prin care putem vedea informatii despre contul nostri.
Conform celor de la Engie Romania, in cazul in care am platit printr-o banca, si nu direct prin website-ul sau, atunci e posibil ca plata sa fie vizibila direct in conturile noastre dupa abia 3 zile din momentul in care s-a realizat plata, ceva ce este valabil pentru toate bancile la care facem plati de acest gen.
Engie Romania explica pe website-ul sau tot ceea ce ar trebui sa stim in legatura cu platile pentru facturi si dovada lor, asa ca daca sunteti interesati de ceea ce se intampla, atunci aveti mai multe detalii acolo pentru a fi siguri ca nu aveti furnizarea intrerupta chiar daca ati facut plata in contul vostru.
În cazul în care furnizarea cu energie la locul tău de consum a fost oprită din neplată, aici găsești informațiile de care ai nevoie. În cazul în care ai plătit direct din contul online sau ai utilizat link-ul de plată primit odată cu factura prin e-mail, vei putea vedea soldul actualizat în timp real în contul tău online prin platforma online sau prin aplicația engiemobile.
Dacă ai plătit prin oricare altă metodă de plată, banii vor ajunge în contul tău ENGIE în minimum 3 zile lucrătoare. Acesta fiind timpul de procesare al partenerilor noștri de plată.