E.ON, una dintre principalele companii din Romania care furnizeaza gaze naturale si electricitate, le vorbeste clientilor din toata tara despre schimbarile foarte importante care au intrat in mod oficial in vigoare pentru romanii din toata tara, si face o comparatie intre OUG 119 si OUG 27 din 2022.
E.ON explica mai jos ce trebuie sa stie clientii obisnuiti, sau cei care sunt companii, asociatii de proprietari, etc, atunci cand vine vorba despre modul in care se factureaza consumul de energie electrica, sau gaze naturale, pentru ca exista diferente foarte importante care nu trebuie sa fie trecute cu vederea.
Puteti vedea mai jos ca E.ON Romania face un sumar cat se poate de clar in legatura cu modul in care clientii vor primi facturile, dar si cu privire la ceea ce ar trebui, sau nu ar trebui, sa faca pentru a beneficia de plafonarile de preturi care sunt in vigoare ca urmare a ordonantelor de urgenta adoptate.
E.ON Romania stie foarte bine cat de important este ca oamenii sa aiba informatii clare cu privire la ceea ce trebuie facut din punct de vedere al plafonarilor de preturi, si ceea ce ar trebui sa aiba ei in vedere daca vor sa beneficieze de preturile mai mici atat timp cat masurile guvernamentale sunt in vigoare.
Dacă ești client casnic, pentru a beneficia în continuare de schema de sprijin, nu ai nimic de făcut. Ne ocupăm noi de tot, iar tu vei vedea aplicarea măsurilor de sprijin pe pagina 2 sau 3 a facturii de consum E.ON, în tabelul „Produse și servicii”.
Dacă ești client noncasnic, pentru a beneficia de plafonare ai obligația de a depune o solicitare și o declarație pe proprie răspundere până la 30 septembrie 2022, în acord cu prevederile OUG 27/2022, așa cum a fost modificată prin OUG 119/2022. Urmează pașii indicați aici.
Este important să reții că, chiar dacă ai depus la E.ON Energie România o solicitare asemănătoare pentru a beneficia de o altă măsuraă de sprijin înainte de 1 septembrie 2022, aceasta nu este aplicabilă în acest moment și trebuie să depui documentele menționate mai sus din nou.