BANCA Transilvania a publicat o noua informare foarte importanta care ii vizeaza pe clientii din toata Romania, una despre care e bine sa stii daca folosesti serviciile bancii in momentul de fata, iar asta pentru ca ne spune cum putem recupera ID-ul de logare in BT24, sau NeoBT, in momentul de fata.
BANCA Transilvania spune ca recuperarea acestui cont se realizeaza foarte simplu, si chiar in mai multe moduri decat credeam, iar mai jos aveti toate explicatiile pe care banca le ofera prin intermediul website-ului sau, astfel incat clientii sa stie cum pot intra foarte usor in posesia acestui ID.
Dupa cum puteti vedea, BANCA Transilvania ne ajuta extrem de usor sa recuperam un ID pentru un serviciu online in momentul de fata, astfel ca nu trebuie decat sa ne uitam cu mare atentie la recomandarile care sunt facute, astfel incat sa nu trebuiasca sa petrecem mult timp rezolvand o problema de acest gen.
BANCA Transilvania are pe website-ul sau o varietate de raspunsuri la problemele importante cu care ne putem confrunta in utilizarea platformeilor de internet banking, sau mobile banking, asa ca daca vreti mai multe detalii despre ceea ce ar trebui, sau nu ar trebui, sa faceti, gasiti detaliile online.
Nu trebuie să te panichezi dacă nu-ți găsești ID-ul de logare. Îl poți recupera în mai multe moduri. Dacă ai uitat ID-ul de logare în BT24 sau NeoBT, ai mai multe metode ca să îl afli rapid: Intri în BT24 Mobile Banking, iar din categoria „Mai mult” accesezi „ID-ul meu BT24”. Verifici documentul primit în unitate sau pe e-mail la activarea serviciului. Acolo este afișat ID-ul de logare.
Folosești codul CIF și inițialele tale. ID-ul de logare este compus din codul tău CIF și inițialele numelui tău complet (spre exemplu, dacă te numești Popescu Andreea Maria, atunci ID-ul tău va fi: CODCIFPAM). Ne scrii pe chat, iar colegii noștri te vor ajuta în cel mai scurt timp. Vii în oricare unitate BT din țară și împreună vom rezolva problema.