WhatsApp, cea mai mare platforma de mesagerie din lume cu peste 2 miliarde de utilizatori activi in fiecare zi, va trece printr-o serie de noi schimbari foarte importante care ii vor aduce companiei Facebook si mai multi bani de pe urma interactiunilor pe care oamenii le au in platforma cu diverse companii.
WhatsApp genereaza deja sume foarte mari de bani pentru Facebook dupa ce a fost oferita optiunea de a rula reclame in reteaua de socializare si Instagram, dar cu interactiune prin platforma de mesagerie, iar compania americana vrea sa genereze si mai multi bani de pe urma popularitatii platformei.
Conform lui Mark Zuckerberg, CEO al companiei Facebook, serviciile actuale care sunt oferite prin intermediul WhatsApp Messenger vor fi extinse in viitor pentru ca si mai multe companii, si mai multi oameni sa beneficieze de pe urma lor, si sa fie generati mai multi bani pentru compania americana.
WhatsApp Messenger este de ani de zile in centrul unor eforturi ale companiei Facebook de a monetiza cat mai eficient tot ceea ce este oferit, iar conform declaratiilor lui Mark Zuckerberg, se pare ca ne putem astepta la si mai multe modificari in cursul urmatoarelor luni, si al urmatorilor ani.
Dincolo de Reels, mesageria este o altă oportunitate majoră de monetizare. Miliarde de oameni și milioane de companii folosesc WhatsApp și Messenger în fiecare zi și suntem încrezători că le putem conecta în moduri care creează experiențe valoroase.
Am început cu reclame Click-to-Messaging, care permit companiilor să difuzeze reclame pe Facebook și Instagram care încep un fir pe Messenger, WhatsApp sau Instagram Direct, astfel încât să poată comunica direct cu clienții. Acest venit este în mare parte din Click-to-Messenger astăzi, de când am început acolo, dar Click-to-WhatsApp tocmai a depășit o rată de rulare de 1,5 miliarde USD, în creștere cu peste 80% de la an la an.