E.ON, marea companie de energie din Romania cu un numar mare de romani carora le livreaza gaze si electricitate, are o notificare foarte importanta despre care foarte multi romani nu au stiut, iar asta pentru ca le aduce in atentie metodele prin care pot fi rezolvate unele dintre problemele serioase cu care se confrunta.
E.ON vorbeste mai jos despre faptul ca serviciul de asistenta clienti este perfect pentru a rezolva orice fel de probleme complexe chiar si fara a intra in mod neaparat in contact cu un reprezentant al companiei, mai ales daca nu aveti cum sa ajungeti intr-un punct de prezenta, sau sa vorbiti cu cineva la telefon.
Vorbim despre o platforma online disponibila pe website-ul celor de la E.ON Romania, iar cu ajutorul sau putem sa aflam raspunsuri la o varietate de probleme pe care le-am putea avea, ele putandu-ne ajuta sa rezolvam mult mai rapid orice fel de situatii care necesita in mod normal o discutie cu un reprezentant al companiei.
E.ON Romania a creat servicii utile pentru angajatii sai, astfel incat oricare sa se poata bucura de o experienta cat mai buna cand vine vorba despre utilizarea produselor sale, astfel ca ramane sa va lamuriti daca sunteti interesati, sau nu, de ceea ce ne ofera compania pentru a ne simplifica viata in utilizarea serviciior companiei.
Ai ceva mai complex de rezolvat? Folosește serviciul asistență clienți. E ca un e-mail, dar mai bun. Vine și cu soluții pe loc, iar uneori, avem nevoie de câteva zile pentru a-ți oferi cel mai bun răspuns.
Ai neclarități privind factura? Ai probleme cu contorul sau ai nevoie de informații de la Operatorul de Distribuție din zona ta? La majoritatea ai soluții instant, iar acolo unde e nevoie de mai multe investigații, ai opțiunea de a înregistra solicitarea ta și revenim în scurt timp.