E.ON, una dintre cele mai importante companii din Romania care furnizeaza servicii de energie electrica zi gaze naturale romanilor, ii anunta pe toti oamenii din toata tara despre ceea ce ar trebui sa faca in situatia in care primsc cu intarziere prin posta facturile pentru serviciile de care beneficiaza in fiecare luna.
E.ON le spune romanilor ca incearca sa le livreze tot timpul la timp facturile pentru serviciile care le sunt oferite, insa in cazul in care acestea nu ajung intotdeauna chiar asa de rapid precum ar trebui, exista alternative pentru a fi siguri ca nu ratam vreuna dintre cele pe care ar trebui sa le platim cu prioritate la companie.
Cei de la E.ON Romania ofera mai jos cateva informatii foarte utile cu privire la ceea ce ar trebui sa stim cand vine vorba despre facturile care ne ajung cu intarziere, iar principala recomandare facuta de catre companie are in centru alegerea livrarii facturilor in format electronic, ceva ce ne este recomandat de ceva vreme.
E.ON Romania vrea ca romanii sa aiba parte de cele mai bune experiente cand vine vorba atat despre livrare serviciilor, cat si despre plata facturilor, astfel ca e bine de stiut care sunt recomandarile pe care ni le face compania, si e bine de stiut cum anume pot fi ele puse in practica in momentul de fata de catre oricine.
Deși alături de partenerii noștri poștali, ne străduim să livrăm în cel mai scurt timp facturile către tine, mai pot apărea cazuri când acest lucru nu este posibil. Mai sunt și situații când acestea nu ajung la adresa corectă ori pur și simplu pierzi factura.
Dacă ai nevoie de factură rapid, poți să: îți creezi un cont personal online în E.ON Myline și să activezi factura electronică (adică, renunți la primirea facturii tipărite prin poștă) și astfel, o vei primi pe e-mail și în contul tău imediat după emitere, fără nicio întârziere; o soliciți unui consultant accesând E.ON Chat; o soliciți unui consultant E.ON din magazinul cel mai apropiat; o soliciți prin apelarea serviciului Call Center la telefon 0265 200 366 sau 0265 200 900, de luni până vineri între orele 8-20. (tarif normal, din orice rețea de telefonie).