Netflix anunta in mod oficial o noua schimbare majora pentru o hotarare extrem de criticata de catre intreaga lume, o hotarare care a generat foarte multe controverse, si care se dovedeste a fi nu tocmai ceea ce ar fi trebuit sa faca de la bun inceput. Stiti deja ca Netflix a decis sa lanseze un nou tip de abonament special care ne permite sa vedem filmele si serialele din platforma inclusiv cu reclame, dar la un pret lunar mai mic.
Netflix spune, prin vocea unuia dintre presedintii companiei, ca intentioneaza sa lanseze in viitorul nu foarte indepartat noi abonamente care sunt bazate pe afisarea de reclame, si care nu vor avea preturi foarte mari, in final. Ted Sarandos este cel care a facut acest anunt, co-presedintele Netflix afirmand pentru presa americana ca este de asteptat ca platforma de streaming sa ofere mai multe tipuri de abonamente cu reclame pentru abonati.
Netflix Anunta o Schimbare MAJORA cu care Vrea sa SURPRINDA Total
Netflix le cere americanilor 7 dolari pentru abonamentul cu reclame in momentul de fata, o suma destul de mare pentru un asemenea tip de abonament, insa cu ajutorul sau platforma poate atrage si mai multi abonati nu doar in SUA, ci si in intreaga lume. Nu e clar deocamdata ce preturi vrea sa ceara Netflix pentru mai multe abonamente cu reclame, din moment ce actualul costa 7 dolari, iar cel fara reclame costa 10 dolari.
“Avem mai multe niveluri astăzi, așa că este posibil să avem mai multe niveluri de anunțuri de-a lungul timpului, dar încă nu trebuie să vorbim. Și produsul în sine va evolua, bănuiesc, destul de dramatic, dar încet, treptat. Există oameni care se bucură de Netflix, literalmente gratuit astăzi. Deci, ei primesc multă valoare din asta. Cred că vor fi fericiți să aibă propriul lor cont.”
Netflix are putin “spatiu de manevra” cand vine vorba despre preturile acestor abonamente, putand in principal sa ceara mai putin pe abonamente, si sa afiseze mai multe reclame, dar desigur ca inclusiv in aceasta situatie, lucrurile ar fi foarte complicate. Desi Netflix spune ca afiseaza reclame in cadrul abonamentelor pe care clientii sai le aleg la un pret mai mic, in realitate numarul acestora nu e foarte mare in timpul redarii filmelor si serialelor, deci ar putea fi crescut, pentru ca abonamentul sa fie mai ieftin.
Netflix are planuri mari pentru a creste numarul de abonati si veniturile intr-o perioada in care lumea petrece mai mult timp in afara caselor, decat in case, evolutia pandemiei afectand serviciile de streaming video la cerere, si nu numai.