SCHIMBAREA ENGIE foarte IMPORTANTA Anuntata pentru Clientii Romani

SCHIMBAREA ENGIE IMPORTANTA Anuntata Clientii Romani

ENGIE, companie care furnizeaza electricitate si gaze naturale pentru un numar mare de romani din toata tara, a anuntat in mod oficial o schimbare foarte importanta care a fost implementata pentru cei care beneficiaza de serviciile sale, iar asta pentru ca in locatiile din Romania a fost implementata o noua solutie de plata.

ENGIE vorbeste mai jos despre faptul ca in locatiile din Romania a fost implementata o noua solutie de plata la consilierii sai, ea fiind numita SoftPos, iar prin intermediul sau acestia pot incasa plati de la clienti in mod direct, fara a mai fi nevoie sa mergem la o casierie pentru a plati la un POS traditional al unei banci.

Dupa cum puteti vedea si in declaratia de mai jos, cei de la ENGIE Romania vorbesc despre faptul ca aceasta solutie poate transforma orice telefon mobil intr-un POS pentru consilierii sai din toata tara, astfel ca romanii pot plati mult mai usor banii pe care-i au de achitat pentru facturile care le-au fost emise.

ENGIE Romania explica in cadrul website-ului sau mai multe despre ceea ce poate face un SoftPos, separat de ceea ce puteti vedea mai jos, astfel ca daca sunteti interesati de aceasta solutie de plata, atunci puteti sa va informati in prealabil, inclusiv cu privire la locatiile in care puteti sa platiti atat de usor.

SoftPos este un upgrade al soluției mPos, folosită anterior în 16 locații ENGIE. Prin mPOS au fost efectuate, în 2022, 25.600 de operațiuni de plată, în valoare totală de peste 8,9 milioane lei, cifre care validează eficiența soluției și necesitatea extinderii acesteia. Soluția este una virtuală, care transformă orice dispozitiv mobil inteligent într-un POS.

SoftPos permite: plăți asistate, mai rapide și mai simple, deoarece un POS fizic nu mai este necesar; scanarea codului de bare al facturii direct de pe ecranul dispozitivelor mobile pe care este instalată soluția; transmiterea dovezii de plată prin email sau prin scanarea unui QR cod; anularea pe loc a ultimei tranzacții de plată; rambursarea plăților prin portalul aplicației, în caz de nevoie; reducerea numărului de facturi tipărite.