2 Notificari ENEL foarte IMPORTANTE pe care Trebuie sa le Cunoasca Toti Clientii

2 Notificari ENEL IMPORTANTE Trebuie Cunoasca Toti Clientii

ENEL, una dintre companiile cele mai mari care furnizeaza energie electrica si gaze naturale pentru milioane de romani din intreaga tara, le transmite oamenilor o serie de informatii extrem de importante cu privire la modul in care pot rezolva doua probleme legate de contoarele pe care le au, si care le monitorizeaza consumul.

ENEL vorbeste, intr-o prima faza, despre faptul ca daca avem probleme cu acel contor folosit pentru a ni se monitoriza consumul lunar de energie electrica, sau gaze naturale, putem cere in mod oficial verificarea acestuia de catre operator pentru a se rezolva orice fel de probleme ar putea avea, si care ar putea afecta inregistrarea corecta a consumului.

In situatia in care dorim sa facem lucrari de modernizare pentru panoul electric, ENEL Romania ne ofera deasemenea o optiune pentru a cere acest lucru direct din contul pe care-l avem in platforma MyEnel in momentul de fata, astfel incat lucrarile care urmeaza sa fie realizate, sa fie facute intr-un mod cat se poate de usor pentru noi.

ENEL Romania incearca sa ii ajute pe clientii din toata Romania sa beneficieze de posibilitatea de a interactiona intr-un mod cat mai eficient cu compania pentru a rezolva orice fel de probleme, sau a afla orice fel de informatii, iar faptul ca multe dintre aceste procese sunt disponibile online ajuta la imbunatatirea experientei de care au parte clientii din Romania.

Din contul MyEnel, secţiunea Administrare contract -> Verificarea contorului (contorul nu are afișaj, indexul este blocat etc.) ne poţi transmite un mesaj cu cererea ta de verificare. De asemenea, pentru această solicitare ne poţi contacta telefonic la Info Enel 021 9977, apel cu tarif normal. Pentru mai multe informaţii legat de acest topic poţi consulta mai jos secţiunea dedicată.

Din contul MyEnel, secţiunea Administrare contract -> Solicitare deconectare, reconectare, sigilare sau desigilare contor ne poţi transmite un mesaj cu cererea ta de desigilare. De asemenea, pentru această solicitare ne poţi contacta telefonic la Info Enel 021 9977 apel cu tarif normal, din rețelele de telefonie din România.