E.ON, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de gaze naturale si electricitate, are un foarte important anunt care vizeaza facturile pe care le primesc in fiecare luna in baza consumului inregistrat, iar asta pentru ca vorbeste despre modul in care pot fi ele platite mai usor, daca avem mai multe locuri de consum.
E.ON explica mai jos faptul ca in cazul in care beneficiem de servicii de gaze naturale, sau electricitate, in mai multe locuri de consum, atunci putem sa facem foarte rapid plata pentru acestea intr-o singura transa, totul putand fi realizat direct din contul de client pe care-l avem in cadrul platforme MyLine.
Daca se intampla sa fi platit mai mult decat trebuia, cei de la E.ON Romania au o solutie inclusiv pentru acest lucru, iar asta pentru ca indiferent de suma pe care am platit-o in plus, putem cere banii inapoi de la companie, iar totul se realizeaza la fel de simplu precum in cazul platii, doar ca trebuie mai multe detalii.
E.ON Romania explica mai jos ambele proceduri, insa e bine sa stiti ca orice fel de sume platite in avans de catre clienti companiei, vor fi avute in vedere cand vine vorba despre alte facturi, iar ele vor aparea cu minus in raport cu sumele noi de plata care sunt impuse de catre companie pentru clientii romani.
Mai multe facturi de plată ? Mai multe locuri de consum ? Apasă pe coșul de cumpărături din dreptul fiecărei facturi pe care vrei să o achiți și vezi cum se adaugă toate în coș. Poți schimba locul de consum și le adaugi și pe acelea. Apoi, cu un click pe coșul de cumpărături, le vezi pe toate laolaltă și le achiți simultan.
Ce fac dacă am plătit în avans sau trebuie să recuperez bani de la E.ON ? Trebuie să ne trimiți o solicitare scrisă în acest sens, care să includă: Cod încasare; Cod client; Copie carte de identitate sau copie certificat de înregistrare fiscal (CUI); Cont bancar (lei) în format IBAN și denumirea băncii, prin accesarea formularului de contact, sau in magazin.