AVERTISMENT E.ON de ULTIMA ORA pentru Toti Clientii din Romania

AVERTISMENT E.ON ULTIMA ORA Toti Clientii Romania

E.ON, una dintre cele mai mari companii din Romania care are si servicii de furnizare a gazelor naturale si electricitatii, a emis un avertisment de ultima ora pentru clientii din toata tara, iar oricine beneficiaza de serviciile sale chiar acum ar trebui sa stie ce informare vine de la companie, pentru ca ea este foarte serioasa.

E.ON vorbeste mai jos despre un atac cibernetic care vizeaza clientii sai din Romania, si care se foloseste de imaginea sa pentru a convinge oamenii sa acceseze website-uri, sau atasamente, malitioase, ori sa isi cedeze datele personale fara sa stie, si mai grav decat atat, fara sa stie ceea ce se va intampla cu ele.

Avertismentul pe care E.ON Romania il lanseaza ne pune in vedere faptul ca fisierele din mesajele de acest gen ne pot infecta dispozitivele electronice, si le pot afecta sever functionalitatea, deci nu ne recomanda sa interactionam in vreun fel cu ele, pentru ca e foarte posibil sa avem datele furate fara sa stim ce se intampla.

E.ON Romania are si pe website-ul sau mai multe informatii detaliate cu privire la modalitatile prin care ne putem proteja intr-o asemenea situatie impotriva atacurilor cibernetice, ele fiind extrem de periculoase, mai ales in situatiile in care ne sunt infectate dispozitivele electronice prin fisiere malitioase.

Atenție! Zilele acestea, o parte din clienții noștri și nu numai, au primit prin e-mail mesaje similare cu cel de jos. Trebuie să știți că acestea NU sunt expediate de noi. Dacă primiți mesaje care conțin îndemnuri: de a trimite o confirmare de primire/livrare, de a accesa atașamente cu format necunoscut,
de a completa rapid cereri sau, de a accesa link-uri, recomandarea noastră este să NU dați curs acestor invitații.

Aceste mesaje pot conține viruși care afectează funcționarea dispozitivelor sau pot chiar accesa date personale fără permisiunea voastră. Ca reguli generale de securitate: nu salvați, nu deschideți atașamente primite de la persoane pe care nu le cunoașteți sau de la companii de la care nu așteptați vreun mesaj, nu vă grăbiți mai ales când mesajele creează fals sentimentul unei urgențe, verificați corectitudinea limbajului, de regulă fiind scrise nenatural, cu greșeli gramaticale.