AVERTIZARI BANCA Transilvania de MARE IMPORTANTA care Vizeaza Toti Clientii Romani

AVERTIZARI BANCA Transilvania MARE IMPORTANTA Vizeaza Toti Clientii Romani

BANCA Transilvania, cea mai mare din Romania si una dintre cele mai mari din Europa de Est, a publicat 2 avertizari despre care toti clientii din Romania ar trebui sa stie chiar acum, iar asta pentru ca in imediata atentie a noastra sunt aduse in mod oficial doua dintre foarte serioasele probleme cu care se poate confrunta oricine.

BANCA Transilvania vorbeste mai jos despre smishing si vishing, doua metode prin care se deruleaza atacurile cibernetice, cu fraude online, primul dintre ele insemnand trimiterea de SMS-uri cu informatii false si link-uri catre website-uri, sau aplicatii malitioase, cei din spatele lor cerandu-ne date personale, inclusiv ale cardurilor.

In ceea ce priveste vishing-ul, cei de la BANCA Transilvania spune ca este vorba despre apeluri telefonice facute de catre persoane necunoscute care isi asuma o identitate falsa, in general cea a bancii, si ne cer date personale, sau datele cardurilor bancare, pentru ca in final sa ne fure banii, ceva ce este vazut tot mai des.

BANCA Transilvania are si pe website-ul sau mai multe informatii importante cu privire la aceste tipuri de atacuri cibernetice si fraude online, astfel ca e important sa fim foarte vigilenti si sa incercam sa ne protejam pentru a nu ajunge in situatia de a deveni victimele celor care nu vor altceva decat sa ne faca rau.

Phishing-ul poate veni, de asemenea, prin SMS (Smishing). Poate părea ca este un mesaj de la BT, dar nu este. Acesta conține de obicei un link care, odată accesat, îți solicită date personale sau ale cardului.

Vishing-ul are legătură cu telefonul. Este atunci când cineva care pretinde că este ceea ce nu este te sună cu o problema despre care spune că poate fi rezolvată în momentul în care comunici detalii despre contul bancar, de exemplu. Tot pentru protejarea ta, dacă te sună cineva din străinătate și nu cunoști numărul, e mai bine să nu răspunzi.