BANCA Transilvania: 3 ATENTIONARI Oficiale Emise Clientilor din Romania

BANCA Transilvania 3 ATENTIONARI Oficiale Emise Clientilor Romania

BANCA Transilvania, una dintre bancile Romaniei care are un numar foarte mare de clienti activi in diverse regiuni ale tarii, a publicat 3 atentionari oficiale care ii vizeaza pe clientii din intreaga tara, iar asta pentru ca ele aduc in atentie modalitatile prin care ne putem proteja impotriva fraudelor bancare, si a atacurilor cibernetice.

BANCA Transilvania explica mai jos, intr-o prima atentionare, ca daca primim prin email diverse mesaje care contin fisiere atasate, nu ar trebui sa le accesam, sau sa le descarcam in propriile dispozitive, pentru ca pot fi malitioase, si ne pot compromite dispozitivele, pentru a ne fi furate datele personale, sau chiar banii.

Intr-o idee similara, cei de la BANCA Transilvania ne recomanda sa nu ne dam datele personale de autentificare la conturi catre alte persoane necunoscute, sau chiar cunoscute, iar asta pentru ca daca ele obtin acces la acestea, pot sa le compromita, si sa le fure, ceva ce desigur ca nimeni nu isi doreste sa se intample.








BANCA Transilvania explica in final faptul ca trebuie sa tinem ascunse de ochii altor oameni informatii importante precum cele ale datele cardurilor bancare, in special codul CVV2, cel care faciliteaza achizitiile online, iar aceasta masura ne poate ajuta sa ne protejam de orice fel de persoane care au intentii rele, si vor sa ne fure banii.

Citește cu atenție înainte de a deschide orice mesaj sau un fișier care pare a fi transmis de la bancă sau de alte persoane/instituții și, dacă ai suspiciuni, ia legătura cu expeditorul pentru validarea conținutului mesajului primit, pe un canal de comunicare diferit. Mesajele false conțin, de multe ori, formule de adresare impersonale, greșeli gramaticale sau de exprimare.

Nu transmite niciodată altor persoane datele de autentificare la conturi (username, parola, cod suplimentar de autentificare sau cod de back-up). Nu dezvălui datele cardului bancar: nume, număr, data de expirare, CVV2/CVC (numărul de trei cifre de pe spatele cardului) și nici PIN-ul. Nu introdu PIN-ul pe site-uri și nu-l divulga telefonic. Site-ul pe care urmează să introduci datele cardului pentru efectuarea unei plăți online trebuie să fie securizat (link-ul trebuie să înceapă cu https).