ENEL a publicat un nou anunt oficial, cu o atentionare extrem de serioasa care ii vizeaza pe foarte multi dintre cei 3 milioane de clienti pe care ii are in Romania, iar asta pentru ca le aduce in atentie faptul ca inca lucreaza la sistemul in baza caruia sunt emise facturile pentru consumul de gaze naturale inregistrat de catre clientii din tara.
ENEL explica mai jos faptul ca inca mai are nevoie de timp pentru a implementa in cadrul sistemelor sale informatice modificarile recente ale legislatiei privind plafonarea preturilor la gazele naturale, astfel incat facturile sa contina aceste modificari, iar pana atunci nu poate emite facturile curente pentru clientii din tara.
Puteti vedea mai jos mesajul pe care ENEL Romania l-a publicat pentru unul dintre clientii care reclama faptul ca nu i-a fost emisa o factura pentru consumul de gaze naturale inregistrat in ultimele luni, astfel ca aveti o idee foarte clara cu privire la ceea ce se intampla la ora actuala din acest punct de vedere.
ENEL Romania a mai facut in trecut atentionati cu privire la situatia sistemului sau informatic prin care sunt emise facturile romanilor, spunand ca lucreaza la implementarea noilor modificari legislative, insa dupa cum puteti vedea si mai jos, inca este nevoie de timp pentru ca situatia sa revina la normalul cu care s-a obisnuit toata lumea.
Vom relua emiterea facturile la gaze naturale imediat după ce vom finaliza actualizarea sistemelor noastre informatice, încât cele mai recente măsuri de plafonare a prețurilor la energie să se regăsească corect și complet în facturi. Ne cerem scuze pentru întârziere și vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere!