Netflix se lauda cu impactul unei foarte importante masuri luate pentru abonatii care urmaresc filme, seriale, documentare, in cadrul platformei de streaming video la cerere la ora actuala, iar asta pentru ca vorbim despre 5 milioane de conturi active lunar pentru abonamentul care afiseaza reclame cand vedem continut in cadrul platformei.
Netflix a lansat acest abonament special cu doar cateva luni in urma, in speranta ca va convinge mai multi oameni care nu au cont in platforma, sa isi faca unul, pentru a putea urmari filmele si serialele disponibile, la un pret mai mic, dar cu reclame afisate, si se pare ca exista destui dornici sa profite de aceasta oportunitate.
Netflix nu spune daca aceste 5 milioane de conturi active lunar, care au abonamente cu reclame, au la baza utilizatori noi, sau oameni care au renuntat la un abonament vechi si au trecut la cel cu reclame, si nici cati oameni folosesc acele conturi, dar chiar si asa, compania se lauda cu rezultatul obtinut, in final.
Numarul celor care au abonamente bazate pe reclame s-a dublat fata de cifrele inregistrate la inceputul acestui an, ceea ce desigur ca este o veste foarte buna pentru companie, insa nu se stie exact in ce directie va merge totul, avand in vedere ca nu e tocmai simplu sa oferi servicii de acest gen, si sa convingi lumea sa le foloseasca.
Netflix va continua sa incerce sa convinga mai multi oameni sa foloseasca aceste tipuri de abonamente, ele permitandu-le oamenilor sa beneficieze de acces la platforma la costuri mai mici decat cele obisnuite, chiar daca experienta in sine va fi una mai similara cu cea oferita de catre canalele obisnuite de televiziune.