E.ON aduce in imediata atentie a clientilor din toata Romania doua anunturi oficiale, despre care trebuie sa stie imediat milioane de oameni din toata tara, iar asta pentru ca ele vorbesc despre facturile oamenilor, modalitatile de plata, dar si cum putem sa vedem un istoric detaliat al acestora chiar in acest moment.
E.ON vorbeste mai jos despre faptul ca, indiferent cate facturi avem, le putem achita pe toate intr-o singura plata, daca ele sunt emise pentru acelasi loc de consum, iar pe website-ul sau, ori chiar in aplicatia pentru iPhone si Android, exista implementate sisteme care ne faciliteaza plata rapida a acestora, oricand.
Compania E.ON Romania explica mai jos cum putem realiza rapid procedura de plata pentru oricare dintre facturile care ne-au fost emise, deci stim in timp util ceea ce trebuie sa facem pentru a ne bucura de servicii de cea mai buna calitate, totul in ideea ca noi sa avem parte de cea mai buna experienta posibila cand beneficiem de energie.
E.ON Romania ofera aceste informatii pentru ca exista foarte multi clienti din Romania care au nevoie sa stie din timp ceea ce se intampla in cazul facturilor, cum sunt emise, cum le pot plati, etc, deci e bine sa nu treceti cu vederea prea usor informatiile care ne sunt detaliate mai jos de catre companie.
𝐎 𝐟𝐚𝐜𝐭𝐮𝐫𝐚̆, 𝐝𝐨𝐮𝐚̆, 𝐧𝐨𝐮𝐚̆ = 𝐎 𝐬𝐢𝐧𝐠𝐮𝐫𝐚̆ 𝐩𝐥𝐚𝐭𝐚̆. Varianta simplă – dacă facturile sunt pe același loc de consum, plătești din contul E.ON Myline cu cardul bancar, tot soldul, adică toate facturile neachitate. Ai mai multe locuri de consum? Selectează-le pe rând pentru a le vedea apoi cumulat în coș și introduci datele cardului bancar pentru a face plata. Simplu și rapid.
Nu ai încă un cont Myline sau factura electronica activată ? În aplicația Myline, trimiţi uşor indexul şi vezi tot istoricul plăților. În plus, îţi poţi accesa contul de client E.ON Myline, oricând, rapid și sigur. Laurei îi place să aibă toate facturile într-un singur loc. Vezi ce alte beneficii îți oferă aplicația mobilă pe website.