BANCA Transilvania: Mesajul Oficial, la ce TREBUIE sa fie ATENTI Clientii Romani

BANCA Transilvania Mesajul Oficial TREBUIE fie ATENTI Clientii Romani

BANCA Transilvania, una dintre cele mai importante din tara noastra la ora actuala, a decis sa le transmita un mesaj foarte serios celor care ii folosesc serviciile bancare, si le aduce in atentie ceea ce ar trebui sa faca imediat, pentru a depista eventuale probleme cu tranzactiile realizate pentru conturile lor.

BANCA Transilvania ne vorbeste mai jos despre situatia in care am depistat eventuale tranzactii pe care nu le cunoastem, iar asta pentru ca ele pot fi contestate de catre noi, pentru a se recupera banii, dar numai daca este vorba despre fraude, si asta implica depunerea unei plangeri la politie pentru recuperare.

Puteti vedea mai jos ce fel de recomandari ne face BANCA Transilvania pentru a ne putea recupera banii, daca este posibil acest lucru, pentru ca este bine sa stiti ca exista situatii in care recuperarea banilor n-ar putea fi posibila pentru noi, ceea ce desigur ca poate fi o problema pentru foarte multa lume.

BANCA Transilvania nu este singura banca din Romania care ne ofera posibilitatea de a recupera bani in aceste moduri, asa ca e bine sa fim atenti la toate tipurile de informatii care ne sunt aduse in atentie in aceste cazuri, pentru a sti cum sa actionam cel mai bine, in final, tot spre binele nostru.

Ai tranzacții pe care nu le-ai făcut tu? Acestea pot fi contestate, iar noi încercăm recuperarea sumelor, astfel: înregistrează refuzul la plată în BT Visual Help (sună la 0264 308 000/Accesare link primit prin SMS/Contestare tranzacții); sună-ne la 0264 308 028 (Call Center) sau scrie-ne la contact@btrl.ro; sau te ajută colegii nostri, în oricare unitate BT.

Ți se pare ca banii din cont s-au terminat prea repede ? E bine să îți verifici tranzacțiile.