Ministrul Economiei: Informarile de ULTIM MOMENT pentru Milioane de Romani cu Actiuni pentru Romania

Ministrul Economiei Informarile ULTIM MOMENT Milioane Romani Actiuni Romania

Ministrul Economiei le aduce in atentie milioanelor de romani din intreaga tara o serie de actiuni care au fost derulate in ultima perioada, ele ajungand in atentia oamenilor pentru ca este important ca populatia sa stie ceea ce este facut de catre autoritati in aceasta perioada pentru viitorul economic al Romaniei, vestile fiind excelente.

Ministrul Economiei vorbeste despre intalnirea cu oamenii de afaceri din Japonia, dar si despre vizita unor jurnalisti din Franta, Belgia si Marea Britanie, care au dorit sa descopere oferta turistica a Bucurestiului si imprejurimile sale, iar mai jos puteti vedea ceea ce transmite Ștefan-Radu Oprea cu privire la aceasta initiativa.

“În continuarea demersurilor de prezentare a oportunitaților de investiții în România, ministrul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a avut, o întâlnire de lucru cu reprezentanții Asociației Oamenilor de Afaceri Japonezi din România. La discuții a participat și ambasadorul Japoniei în România, Excelența sa, Hiroshi Ueda, care a apreciat continuarea demersurilor de coordonare între mediul de afaceri nipon și cel românesc.








Au fost abordate teme precum Fondul de Dezvoltare și Investiții, Planul Național de Redresare și Reziliență sau energii regenerabile. La toate aceste capitole ministrul român a adus argumente privind avantajele intensificării investițiilor în țara noastră în această perioadă, România fiind în continuare un pilon de stabilitate și un pol de creștere regională.

3 jurnaliști din Franța, Belgia și Marea Britanie au descoperit, la începutul săptămânii, oferta turistică a Bucureștiului și a împrejurimilor sale! Infotripul a fost organizat de #MEAT, cu ocazia Festivalului Internațional George Enescu, de altfel unul dintre cele mai importante evenimente internaționale de muzică clasică din întreaga lume. Infotripul a debutat cu o plimbare la pas în centrul vechi al Capitalei.

Acolo unde au fost prezentate Curtea Domnească, Piața Unirii și Hanul lui Manuc. Ulterior, jurnaliștii au pornit către Palatul Mogoșoaia, emblematic pentru stilul brâncovenesc – contribuție a României la moștenirea culturală universală. În scopul promovării gastronomiei locale și a turismului viniviticol, #MEAT a organizat și o masă de prânz, dar și o degustare de vinuri.

Seria de infotripuri va continua până la sfârșitul lunii septembrie! În total, 20 de jurnaliști din Franța, Marea Britanie, Austria, Spania și Italia vor parcurge același traseu și se vor lăsa surprinși de Capitala României. Acțiunea are la bază protocolul de colaborare încheiat între #MEAT și #ARTEXIM.

Obiectivul colaborării dintre cele două instituții, suplimentar față de susținerea organizării Festivalului Internațional George Enescu, este consolidarea notorietății și poziției României ca destinației turistică culturală, prin promovarea brandului turistic național și a produselor locale.”