Ministrul Economiei le vorbeste in mod oficial romanilor despre foarte importantele actiuni de ultima ora, care au fost puse in aplicare pentru Romania, iar asta deoarece vorbim despre o intalnire cu o delegatie a Japoniei pentru a se intari relatiile economice dintre cele doua tari in cursul anilor urmatori.
Ministrul Economiei vorbeste mai jos despre ceea ce ar trebui sa stie romanii din punct de vedere al discutiilor care au avut loc, dar si despre o noua campanie de promovare a Romaniei in Franta pentru a atrage un numar mai mare de turisti in tara noastra in cursul anilor urmatori.
“Ministrul Ștefan-Radu Oprea a primit marți, 19 septembrie, vizita delegației IHI Corporation, din Japonia 🇯🇵. Scopul întâlnirii a fost analizarea oportunităților de colaborare pentru dezvoltarea industriei nucleare în România, dar mai ales indentificarea companiilor locale care pot produce componentele necesare pentru reactoarele modulare mici (SMR).
Contextual, oficialul a subliniat angajamentul ferm al Guvernului României, de a fi în prima linie a inovației și tehnologiei nucleare în Uniunea Europeană. După o scurtă trecere în revistă a activității desfășurate de IHI Corporation, ministrul Ștefan-Radu Oprea a precizat, în cadrul discuției, că în scopul facilitării parteneriatelor pentru dezvoltarea capacităților de producție SMR în țară, cu accent pe structurile metalice majore, Ministerul Economiei,
Antreprenoriatului și Turismului este și va rămâne un real partener. „Văd un viitor puternic în acest proiect. Suntem pregătiți să dezvoltăm un parteneriat solid și să oferim sprijin pentru dezvoltarea industriei nucleare în România”, a declarat ministrul Ștefan-Radu Oprea. Totodată, prin transferul de tehnologie japoneză se pot pune bazele unei colaborări win-win pentru ambele părți, a mai precizat oficialul, la finalul întâlnirii. Delegația IHI Corporation a fost condusă de domnul Masanori Ijichi, General Manager, Nuclear Power Plant Project Department.
„Lăsați-vă surprinși de România!” – #MEAT a demarat o campanie outdoor de promovare a României 🇷🇴 ca destinație turistică în Franța 🇫🇷, pe străzile din Paris. Campania outdoor are scopul de a atrage atenția publicului francez asupra României ca destinație turistică și de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural și natural al țării noastre.
Acțiunea se derulează în două etape: prima a constat în afișarea, în perioada 06 – 12 septembrie a.c., a două imagini reprezentative pentru țara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8mp), în punctele cheie din centrul Parisului; a doua etapă, care se desfășoară în perioada 13 – 26 septembrie a.c., a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză.”