E.ON, grupul de energie cu un numar foarte mare de clienti care primesc energie electrica si gaze naturale in fiecare zi in intreaga tara, a decis sa aduca in atentia oamenilor ceea ce ar trebui sa stie cu privire la o noua solutie, care a fost implementata in mod oficial pentru ei, si de care ne putem bucura cu totii.
E.ON vorbeste mai jos despre solutia dedicata implementata pentru platforna E.On MyLine, iar asta deoarece daca inchiriem o locatie, atunci incepand de acum putems a le oferim chiriasilor o metoda mai simpla de a afla despre facturile pe care le au de achitat, dar si de a le achita, fara ca noi sa intervenim.
Puteti vedea mai jos ce spune E.ON Romania in legatura cu aceasta masura noua pe care a implementat-o, iar asta pentru ca multumita ei se simplifica procesul de anuntare a chiriasilor in legatura cu facturile care trebuie platite, dar si plata lor, fara ca proprietarul locatiei sa fie implicat in vreun fel in proces.
E.ON Romania stie foarte bine cat de important este pentru multi proprietari si chiriasi sa aiba la dispozitie solutii de acest gen, asa ca implementarea lor vine ca o veste extrem de buna, deci merita sa le avem in vedere, daca suntem interesati sa ne bucuram de aceste tipuri de optiuni si in viitor in platforma.
𝐓𝐞 𝐚𝐬𝐜𝐮𝐥𝐭𝐚̆𝐦. 𝐀𝐣𝐮𝐭𝐚̆𝐦. #𝐒𝐨𝐥𝐮𝐭𝐢𝐢𝐑𝐚𝐩𝐢𝐝𝐞! Ai chiriaș? Adaugă adresa lui de e-mail în contul E.ON Myline, secțiunea „Contul meu”. Astfel, el va primi mailuri despre: Perioada de transmitere a indexului; Facturile emise; Plățile efectuate. Chiriașul va putea transmite indexul autocitit. Și va putea plăti facturile. Fără ca tu să îi mai dai acces direct în contul tău de client, fără telefoane fără fir, în deplină siguranță pentru amândoi.