AVERTIZAREA ENGIE Extrem de Serioasa, ce Blocheaza pentru Clientii Romani

AVERTIZAREA ENGIE facturi

ENGIE, una dintre companiile de energie cele mai mari din Romania la ora actuala, a decis sa-i avertizeze in mod oficial pe clientii sai din tara in legatura cu o decizie pe care a luat si in baza careia va bloca emiterea de facturi la inceputul lunii ianuarie pentru toti cei care ii sunt clienti, dupa cum vedeti si mai jos.

ENGIE explica foarte clar faptul ca, in perioada 1 – 22 ianuarie 2023 nu va emite facturi pentru luna in curs, astfel ca facturarea va fi reluata abia dupa data de 22 ianaurie pentru toti clientii din Romania, deci e important sa stiti de ce nu veti primi vreo factura pentru consumul pe care l-ati realizat in aceasta perioada.

Decizia pe care cei de la ENGIE Romania o iau, are la baza dorinta companiei de a isi imbunatati infrastructura informatica in aceasta perioada, iar asta pentru ca vrea sa le ofere clientilor din Romania doar cele mai bune servicii posibile, iar pentru asta e nevoie de investitii in infrastructura pe care o are.

ENGIE Romania nu este la prima lucrare de imbunatatire a infrastructurii pe care o are in Romania, dar aceasta este una dintre cele mai complexe pe care compania a facut-o pana acum, iar asta pentru ca vorbim despre intreruperea emiterii de facturi, ceva ce nu vine ca o masura chiar atat de simpla, in final.

În perioada 1 – 22 ianuarie, ENGIE Romania nu va emite facturi aferente lunii ianuarie. Facturarea serviciilor va fi reluată după 22 ianuarie, iar termenul de plată agreat nu va fi modificat, va curge din momentul în care facturile vor fi emise. Plățile efectuate de clienți în perioada 1-22 ianuarie vor fi recepționate de către companie, însă vor deveni vizibile în sistemele acesteia și în contul de client, MyENGIE, după data de 22 ianuarie 2024.

Între 8 și 22 ianuarie, formularul de contact online de pe site-ul engie.ro nu va fi disponibil. Clienții vor avea la dispoziție celelalte canale de contact, în măsura în care solicitările clienților nu vizează aspecte care necesită consultarea situațiilor specifice fiecărui client în sistemele informatice.