Samsung a anunțat astăzi că a devenit partener oficial pentru experiența popup imersivă a Netflix, “Squid Game: The Trials”. Această experiență unică, susținută de tehnologia de ultimă oră Samsung, aduce una dintre cele mai captivante forme de gameplay interactiv, integrând cele mai recente televizoare Smart și smartphone-uri Galaxy de la Samsung.
Fanii mega-seriei de succes Netflix “Squid Game” și “Squid Game: The Challenge” se pot înscrie acum pentru o experiență unică care îi poartă prin decorurile iconice și îi lasă să concureze în jocuri inspirate de aceste serii. Noul “Squid Game: The Trials” este în prezent deschis vizitatorilor în Los Angeles și se va desfășura până în noul an, cu planuri de extindere în diverse orașe din întreaga lume.
“Suntem încântați să colaborăm cu Netflix pentru a oferi experiențe de divertisment la cel mai înalt nivel”, a spus Cheolgi Kim, EVP & Șeful Vânzărilor și Marketingului pentru Afaceri de Display Vizual la Samsung Electronics. “Prin calitatea impresionantă a imaginii Neo QLED 8K, fanii și participanții se vor putea scufunda în mediu și crea amintiri de neuitat.”
Samsung: Anuntul Important cu Netflix, ce Decizie au Luat Companiile
“Squid Game: The Trials” profită de televizoarele de ultimă generație și dispozitivele mobile Galaxy ale Samsung pentru a oferi cea mai imersivă experiență. Participanții vor naviga zonele experiențiale înconjurați de televizoarele Samsung Neo QLED 8K, 4K și The Frame, plasate pentru a intensifica emoția și entuziasmul jocurilor.
La intrare, televizorul flagship Neo QLED 8K al Samsung îi întâmpină pe oaspeți, prezentând trailerul “Squid Game: The Challenge”. Datorită procesorului Neural Quantum 8K, Neo QLED ridică conținutul la o rezoluție 8K uluitoare în timp real, permițând participanților să se scufunde imediat în lumea vie și detaliată a universului “Squid Game”.
Vizitatorii se pot bucura și de inovațiile mobile recente ale Samsung prin diverse experiențe cu Galaxy Z Flip5 și Galaxy S23 Ultra. Samsung oferă oportunități de a experimenta cea mai actuală tehnologie, integrând caracteristicile lor cheie cu scenele memorabile din “Squid Game”.
“Relația de lungă durată a Samsung cu Netflix se bazează pe un scop comun, acela de a alimenta pasiunile și de a ajuta oamenii să descopere lumi noi”, a spus Stephanie Choi, EVP & Șeful Marketingului pentru Afaceri de Experiență Mobilă la Samsung Electronics. “Este prin relația noastră deschisă și colaborativă că putem deschide portaluri către experiențe noi și imersive.”
În timpul jocului iconic “Squid Game”, Red Light, Green Light, Galaxy S23 Ultra va captura momente cheie ale jocului cu video Hyperlapse și fotografii de înaltă calitate.