Clientilor ING Romania li se Aduce in Imediata ATENTIE o Informare Oficiala Extrem de Importanta

ING Romania le aduce in imediata atentie clientilor o masura extrem de importanta pe care ar trebui sa o puna in aplicare chiar de acum pentru bani.

clientilor ing romania atentie bani

ING Romania, una dintre principalele institutii financiare din tara noastra, a decis sa aduca in atentia a milioane de romani din intreaga tara, o decizie foarte importanta despre care romanii ar trebui sa stie, iar asta pentru ca vorbeste despre o functie menite sa ne protejeze banii pe care-i avem in conturi.

ING Romania explica mai jos faptul ca o functie noua pentru geolocalizare este disponibila in cadrul aplicatiei Home’Bank, iar dupa ce o activam, sistemele bancii vor fi atente la locatia din care se fac tranzactii prin intermediul conturilor noastre, astfel incat sa fie prezise mai usor fraudele.

Conform celor de la ING, daca aplicatia ne geolocalizeaza in Romania, dar se fac tranzactii dintr-o alta tara, atunci sisteme vor marca respectivele tranzactii ca fiind suspecte, pana cand sunt confirmate ca sigure, pentru ca banii din conturile noastre sa nu ajunga la persoane suspecte fara sanse de a fi recuperati.

 ING Romania iti protejeaza banii mai usor

ING implementeaza acest sitem in premiera in Romania, astfel ca deocamdata nu exista alte banci care sa ofere sisteme de siguranta similare, deci daca sunteti interesati sa va protejati banii si nu calatoriti foarte des, atunci functia de geolocalizare este ceva care ar trebui sa fie avut in vedere pentru protectia banilor.

Poate că te gândești deseori ce frumos ar fi să călătorești în toată lumea. Ai auzit atâtea povești, încât ai face orice să le îndeplinești! Dar, oricât de mult ar fi evoluat modalitățile de deplasare, să bei o cafea în București și în doar 5 minute să faci shopping la Barcelona, e puțin probabil!

Dacă ești în România, iar peste câteva minute faci un transfer din altă țară sau de pe un alt continent și ai activat Geolocalizarea, sistemul din Home’Bank se autosesizează și poate bloca următoarele tipuri de acțiuni care sunt inițiate din alte arii geografice, improbabile: tranzacțiile efectuate la POS; transferuri bancare; operațiuni inițiate în Home’Bank, cum ar fi tentativele de autentificare în aplicație, vizualizarea datelor cardului sau autorizarea tranzacțiilor securizate.