Google si echipa din spatele Chrome lucrează asiduu pentru a păstra browser-ul în topul preferințelor utilizatorilor. Google a surprins plăcut comunitatea online prin dezvăluirea a trei noi funcții inovatoare pentru Chrome, menite să redefinească experiența de căutare pe internet.
Google Chrome are ca prima funcție o schimbare pentru filele noi ale Google Chrome, transformând-le într-un centru de sugestii personalizate. Utilizatorii care sunt conectați cu contul lor Google vor fi întâmpinați, la deschiderea unei file noi pe desktop, de o serie de sugestii în caseta de căutare Google.
Google Chrome spune ca acestea sunt inspirate de căutările anterioare și se bazează pe interese similare manifestate de alți utilizatori. De exemplu, dacă recent ați căutat informații despre echipa „Los Angeles Dodgers”, este posibil să vă apară sugestii legate de alte echipe sau jucători de baseball.
Google Chrome are Noi Actualizari de la Google, cu Schimbari Importante
Google a facut si o a doua îmbunătățire, care vizează sugestiile vizuale din bara de adrese, care acum vor include mai multe imagini pentru categorii largi de cumpărături și produse, bazându-se pe termeni de căutare mai generali. Dacă anterior Chrome limita afișarea imaginilor la produsele căutate specific, cum ar fi „Mazda CX-5”, de acum înainte, utilizatorii vor putea vedea imagini relevante chiar și pentru căutări mai generale, precum „SUV”.
Google, ca ultima noutate adusă pentru Google Chrome, îmbunătățește experiența de căutare pe dispozitivele mobile, iOS și Android, oferind sugestii utile chiar și în condiții de conexiune slabă la internet. Această funcție este deosebit de utilă pentru cei care explorează zone îndepărtate, având acces limitat la rețea. Mai mult, promite îmbunătățiri semnificative și în ceea ce privește sugestiile de căutare în modul incognito.
Google ne arata cu aceste actualizari pentru Google Chrome, dorinta de il a menține nu doar ca cel mai popular browser din lume, dar și ca un lider în inovație pe piața competitivă a browserelor internet. Cu un astfel de ritm de dezvoltare și adaptare la nevoile utilizatorilor, Chrome pare să fie mai pregătit ca oricând să răspundă provocărilor viitorului digital. Iar dacă noile funcții AI se vor dovedi la fel de utile, Chrome va continua să fie alegerea predilectă a milioane de utilizatori din întreaga lume.